اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

اندیشه‌های باطل دشمنان در قالب هنر ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان سعی دارند اندیشه‌های باطل خود را در قالب هنر به جامعه ارائه کنند اما وعده الهی اینست که حق پیروز خواهد بود.

اندیشه‌های باطل دشمنان در قالب هنر ارائه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم بسیج با عنوان سکانس بیداری با بیان اینکه امام راحل (ره) توانست حق را با بیانی هنرمندانه در جامعه پیاده کند، اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج نیز از اقدامات هنرمندانه و حکیمانه ایشان بود.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با هنر اضافه کرد: بر همین اساس هر تفکری که در قالب هنر جای بگیرد و هنرمندانه ارائه شود، ماندگار خواهد شد.
یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: یاد و منش و رفتار هر انسانی زمانی ماندگار خواهد شد که سِقّه هنری بر حوزه عمل او سایه گستر شود.
وی  اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان جبهه ای را فراهم آورده تا هنرمندان بتوانند با تکیه به این تشکل  کارآمدی خود را در مقابله با جبهه جنگ نرم دشمنان به اثبات برسانند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) از هنرمندان خواست تا به بسیج در انتقال  هنرمندانه مفاهیم مهم و تعالی بخش ، به نسل جوان کمک کنند.
وی یادآور شد: امام راحل (ره) به بسیجی بودن خود افتخار می‌کرد و همواره خود را یک بسیجی بر می‌شمرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیجیان با امام و مقتدایشان رابطه‌ای تنگاتنگ و معنوی دارند و سکانس بیداری می‌تواند با پرداخت هنرمندانه به این موضوع ابعاد مختلف آن‌را به تصویر بکشد.
مسئول بسیج  هنرمندان استان خراسان شمالی هم در این آیین گفت: بسیج هنرمندان باهدف حمایت از این قشر و استفاده موثر از توان هنرمندان در عرصه جنگ نرم  تاسیس شده است.
محمد بهشتی در ارتباط با جشنواره سکانس بیداری اظهار داشت: بیش از 50 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است که از این میان 35 اثر به مرحله داوری راه یافته است.
وی با بیان اینکه 3 اثر برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرده است، افزود: بسیج هنرمندان کشور فراخوانی برای دوره های پرداختن تخصصی به رشته های کارگردانی و فیلم نامه نویسی داده است که علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این کلاس‌ها به سازمان بسیج هنرمندان استان مراجعه کنند.
بر پایه این خبر، در پایان آیین اختتامیه جشنواره، بیانیه هیئت داوران جشنواره قرائت و از نفرات برگزیده در بخش بازیگری، تصویر برداری، فیلم نامه تقدیر به عمل آمد.
همچنین فیلم داستانی کوتاه صدای یوسف، فیلم مستند کاغذ، قیچی، خدا و نماهنگ مسافر به بخش کشوری این جشنواره راه یافت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول