اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش گیلان خبر داد:

قدردانی کنفدراسیون آسیا از بدمینتون‌باز گیلان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان گفت: رئیس مرکز توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از بازی‌های اخیر محمدرضا خردمندی بدمینتون باز گیلانی در سه تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سوریه و قبرس قدردانی کرد.

قدردانی کنفدراسیون آسیا از بدمینتون‌باز گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی یحیی‌پورمسروری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان اظهار داشت: تیم ملی بدمینتون آقایان از 10 آبان اردوی متمرکز خود را در سالن اختصاصی بدمینتون قم آغاز کرد.
وی افزود: این اردو به مدت پنج روز در سالن اختصاصی بدمینتون استان قم در حال برگزاری است و محمدرضا خردمندی و حسن متقی از گیلان به همراه هفت ملی‌پوش دیگر در این اردو حضور دارند.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: ملی‌پوشان زیر نظر نوا آرمادا به تمرین می‌پردازند.
وی با اشاره به حضور محمدرضا خردمندی ملی‌پوش 20 گیلانی در مسابقات بین‌المللی قبرس گفت: سه بدمینتون باز ایران با کسب دو پیروزی پیاپی و حضور در جمع هشت بدمینتون باز برتر رقابت‌های بین‌المللی قبرس به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
یحیی‌پورمسروری اضافه کرد: محمدرضا خردمندی از گیلان که در دور دوم مسابقات بین‌المللی قبرس مقابل میکلسن از دانمارک قرار گرفت و توانست وی را در یک بازی خوب و سنگین که یک ساعت و 23 دقیقه به طول انجامید، با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
به گفته وی، این ورزشکار در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امیل هولست شانس یک قهرمانی از دانمارک با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست خورد.
این مسئول اذعان داشت: مسابقات بین‌المللی بدمینتون قبرس با حضور بازیکنان سرشناسی از کشورهای آسیایی و اروپایی و جایزه 15 هزار دلاری به پایان رسید.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه ابراز داشت: به منظور درخشش و کسب موفقیت خردمندی در سه تورنمنت بین‌المللی، کنفدراسیون بدمینتون آسیا از این ملی‌پوش گیلانی تقدیر کرد.
وی افزود: «جی فا» رئیس مرکز توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون بدمینتون از بازی‌های اخیر محمدرضا خردمندی بدمینتون باز کشورمان در سه تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سوریه و قبرس قدردانی به عمل آورد.
یحیی‌پورمسروری اضافه کرد: در این نامه با اشاره به بازی‌های زیبا و درخشان این بازیکن مقابل حریفان دانمارکی در رقابت‌های بین‌المللی قبرس جایزه 3 هزار دلاری برای خردمندی در نظر گرفته شده و از وی به عنوان یکی بهترین بدمینتون‌بازان منطقه غرب آسیا یاد شده است.
به گفته وی، محمدرضا خردمندی بدمینتون باز کشورمان مدتی به دلیل مشکل سربازی نتوانسته بود در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کند.
یحیی‌پورمسروری بیان داشت: خردمندی اخیرا در رقابت‌های بین‌المللی سوریه، ترکیه و قبرس بازی‌های زیبایی از خود نشان داده و بیش از 120 پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
وی با اشاره به ارتقای رنکینگ جهانی خردمندی اظهار داشت: این ملی‌پوش گیلانی در آخرین رنکینگ اعلام شده توسط فدراسیون جهانی بدمینتون 60 پله صعود کرد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان داشت: خردمندی در دومین هفته پیاپی 60 پله صعود کرد و رنکینگ خود را به 241 رساند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول