اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات بدمینتون بین‌المللی؛

بدمینتون‌باز گیلانی راهی قبرس شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: بدمینتون‌باز گیلانی راهی مسابقات بدمینتون بین‌المللی قبرس شد.

بدمینتون‌باز گیلانی راهی قبرس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی‌ یحیی‌پورمسروری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان با اشاره به درخشش بدمینتون‌باز گیلانی در تورنمنت سوریه، اظهار داشت: سه بدمینتون باز ایران در مسابقات بین‌المللی قبرس که از امروز تا هشتم آبان جاری برگزار می‌شود حضور دارند که محمدرضا خردمندی ورزشکار شایسته گیلانی نیز یکی از شرکت‌کنندگان است.
وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها بیش از 110 بدمینتون باز از سراسر دنیا حضور دارند، افزود: محمدرضا خردمندی از گیلان به همراه سروش اسکندری و نگین امیری‌پور سه بدمینتون باز ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.
این مسئول با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بدمینتون‌بازان کشورمان در جدول اصلی حضور دارند.
وی افزود: خردمندی صبح جمعه «فردا» در دور نخست با جاسپر لاماند ازدانمارک بازی دارد.
به گفته یحیی‌پورمسروری، دانمارک، ایتالیا، بلژیک، سوئیس، اتریش و فرانسه از جمله کشورهای حاضر در این مسابقات هستند.
وی یادآور شد: خردمندی بیش از این در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سوریه صاحب مدال برنز شده بود.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوان گیلان، اظهار داشت: خردمندی در تورنمنت سوریه با پدرو مارتینز از کشور پرتغال دیدار کرد و دو بر صفر شکست خورد و به همراه مادالونی از کشور ایتالیا به مدال برنز مشترک رسید.
وی خاطرنشان کرد: در جدول مسابقات مردان بین‌المللی سوریه 60 بدمینتون باز از کشورهایی مانند پرتغال، ایتالیا، ترکیه، سریلانکا، مالدیو، اردن، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران حضور داشتند.
به گفته این مسئول، محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز 20 ساله گیلان در چند سال گذشته سابقه کسب هشت مدال از تورنمنت‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول