اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد:

خرید 17 میلیارد ریال سوخت با کیف پول الکترونیکی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: در مهر امسال مبلغ 17 میلیارد ریال بنزین به روش پرداخت الکترونیکی و کیف پول بهای سوخت در گیلان خریداری شد.

خرید 17 میلیارد ریال سوخت با کیف پول الکترونیکی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین چراجی بعد از ظهر امروز در جلسه شرکت فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به اهمیت روش پرداخت الکترونیکی خرید بنزین اظهار داشت: گیلان در استفاده از روش پرداخت الکترونیکی وجه سوخت مقام ششم را در بین مناطق 37‌گانه پخش فرآورده‌های نفتی کشور به دست آورده است.
وی افزود: در این روش پرداخت، دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت پس از سوخت‌گیری در جایگاه با انتخاب یکی از گزینه‌های بانکی یا کیف پول از روی صفحه نمایشگر کارت‌خوان وجه سوخت را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ادامه داد: این امر مستلزم آن است که دارندگان کارت‌ها کارت سوخت خود را به یکی از کارت‌های منتخب عضو شبکه شتاب «ملت، سپه، پاسارگارد و سرمایه» متصل کرده باشند.
وی اتصال کارت سوخت به شبکه شتاب را به دو صورت دایمی و اعتباری «کیف پول» عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر با مراجعه فرد به یکی از شعب بانک ملت دفاتر خدمات کارت هوشمند اداره پست و پلیس 10+ و جایگاه‌های عرضه سوخت قابل انجام است.
چراجی، اجرای طرح پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در خرداد سال 88 و کیف پول الکترونیکی در مرداد سال 89 را همزمان با سراسر کشور در گیلان ذکر کرد و افزود: در حال حاضر از 99 باب جایگاه عرضه سوخت در گیلان تعداد 91 جایگاه به صورت آفلاین «کیف پول الکترونیکی» و 65 باب به صورت آنلاین فعال است.
به گفته وی، هفت باب جایگاه باقی‌مانده نیز در مرحله تخصیص خط، نصب و راه‌اندازی تجهیزات مورد نظر است.
این مسئول همچنین از کسب مقام نخست منطقه فرآورده‌های نفتی گیلان در هفتمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات خبر داد و اذعان داشت: این شرکت در نمایشگاه مذکور در زمینه به‌کار گیری فناوری اطلاعات و ارائه خدمات به امور مشترکان و کنترل و نظارت بر پایگاه‌های سوخت موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه با اتصال به شبکه اینترنت تمام عملیات خرید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی و فروش اینترنتی فرآورده‌های نفتی و نیز عملیات مربوط به پرداخت الکترونیکی و کیف پول جایگاه‌ها به صورت آنلاین در معرض دید ارباب رجوع قرار گرفت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول