اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

حفظ میراث امام (ره) نیازمند سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: حفظ و حراست از میراث امام (ره) و شهدا نیازمند سرمایه‌گذاری است.

حفظ میراث امام (ره) نیازمند سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر دوشنبه در جلسه پاسداشت حماسه تاریخی یوم‌الله هشتم و نهم دی سال 88 اظهار داشت: در حال حاضر دائماً شاهد و ناظریم عناصری که با جریان فتنه همراهی داشتند و آن را مدیریت می‌کردند از پرده‌ها برون افتادند و بار دیگر در آستانه انتخابات مجلس ادعا دارند مواضع آنها درست بوده و بر آن پافشاری می‌کنند.
وی به نقش مقام معظم رهبری در تحولات جهانی اشاره کرد و افزود: کشورها از ظلم و جنایت دیکتاتورهای حاکم در حال رهایی هستند و این عده می‌خواستند نقش مقام معظم رهبری را نه‌تنها در دنیا بلکه در ایران محدود کنند.
رضوانی با تاکید براینکه عوامل فتنه سال 88 از ملت شکست مفتضحانه خوردند، ابراز داشت: ولی امر مسلمین امری است که عینیت پیدا کرده و مردم کشورهای در حال قیام علیه دیکتاتورها در محضر مقام معظم رهبری آمدند و رهنمودهای لازم را از ایشان فرا گرفتند تا به پیروزی برسند.
معاون استاندار گیلان ولایت را نعمتی بزرگ توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری نقش راهبری جهان سالم را به عهده دارند و باید قدردان و قدرشناس این نعمت باشیم.
وی از بین بردن فتنه سال 88 را فتح بزرگ نامید و تصریح کرد: این پیروزی با بصیرت مردم محقق شد.
رضوانی با اشاره به تلاش برخی خواص سقوط کرده در آستانه انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: این عده می‌خواهند خود را بر جامعه تحمیل کنند و نقش مردم برای آنها بسیار نگران کننده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان حضور مردم در صحنه را برای خواص سقوط کرده، بحران خواند و بیان داشت: حضور مردم در صحنه فتح و پیروزی است.
این مسئول با بیان اینکه هر فتح و پیروزی پیامدهایی را به دنبال دارد، یادآور شد: دشمنان وقتی شکست می‌خورند نقشه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای نظام می‌کشند و برای خنثی کردن نقشه دشمن باید پویا و بالنده در صحنه حضور پیدا کنیم.
رضوانی یادآوری حوادث بسیار بزرگ، سرنوشت‌ساز و نصرتی که خداوند با حضور مردم نصیب نظام کرده است، را برای نسل جوان تاثیرگذار دانست و متذکر شد: نسل جوان باید بداند کشور چه اتفاق‌هایی را پشت سر گذاشته است.
معاون استاندار گیلان به دیدار مقام معظم رهبری در هشتم دی سال گذشته با مردم گیلان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در آن دیدار از مردم گیلان و مسئولانی که هوشیارانه توانستند در هشتم دی یک روز جلوتر در صحنه حضور پیدا کنند، تشکر کردند.
وی تلاش برای حضور مردم در صحنه را سرمایه‌گذاری خواند و گفت: برای حفظ و حراست از میراث امام (ره) و شهدا باید سرمایه‌گذاری کنیم زیرا دشمنان برای براندازی نظام فعالیت‌های پر هزینه‌ای انجام می‌دهند و پیگیری‌های مستمر و فعالیت‌های شبانه روزی دارند.
رضوانی با تاکید بر سرمایه‌گذاری برای حفظ و حراست از نظام، اذعان داشت: مردم گیلان در مناسبت‌های ملی و مذهبی خوش‌درخشیده‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول