اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان:

غیبت 2 بازیکن ذوب‌آهن مقابل داماش

خبرگزاری فارس: سرمربی ذوب‌آهن اصفهان از غیبت قاسم حدادی‌فر و داود حقی به دلیل مصدومیت در دیدار با داماش گیلان در هفته چهاردهم لیگ برتر خبر داد.

غیبت 2 بازیکن ذوب‌آهن مقابل داماش
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران قبل از دیدار داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان  اظهار داشت: فوتبال رشت نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.
وی با اشاره به تجهیز ورزشگاه شهید عضدی رشت، افزود: زیرساخت‌های ورزش فوتبال گیلان رشد مجموعه‌ای داشته است.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم داماش از فوتبال کیفی برخوردار است و با آمدن قاسم‌پور به این تیم شاهد تغییر در مسیر این تیم در لیگ برتر و کسب موفقیت با همان نفرات اولیه هستیم.
وی با بیان اینکه داماش از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌گیرد، اذعان داشت: داماش به لحاظ رتبه‌ای در جدول بالاتر از تیم ذوب‌آهن ایستاده است.
ابراهیم‌زاده با اشاره به حاشیه‌های بیرونی ذوب‌آهن گفت: پنجشنبه گذشته 20 درصد قرار داد اولیه بازیکنان ذوب‌آهن پرداخت شد و در درون تیم هیچ مسئله حاشیه‌ای وجود ندارد.
این مربی افزود: در دیدار مقابل داماش تنها به برد فکر می‌کنیم و هیچ هدفی غیر از کسب سه امتیاز این دیدار نداریم.
وی با بیان اینکه فکر کردن به پیروزی در شرایط مهمانی و میزبانی متفاوت است، ابراز داشت: در صورت بارندگی نیز به دلیل زمین مناسب و استاندارد شهید عضدی رشت هیچ مشکلی نداریم و شرایط آب و هوایی کم‌ترین تاثیر را می‌گذارد.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به وضعیت این تیم بیان داشت: امیدواریم مشکلات مالی ذوب‌آهن برطرف شود و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم و در شرایط فعلی نیازمند حمایت مسئولان اصفهان، رسانه‌ها و صبوری هواداران هستیم.
وی اظهار داشت: با همکاری مسئولان باشگاه داماش و بر خلاف سنت رایج در دیگر باشگاه‌ها زمین اصلی مسابقه را در اختیارمان قرار دادند و یک جلسه در این زمین که دارای چمن مصنوعی است تمرین کردیم.
 
*پیروزی مقابل داماش دور از انتظار نیست
 کاپیتان ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست گفت: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن معطوف رسیدن به پیروزی مقابل داماش است.
محمد صلصالی افزود: در بازی‌های گذشته بدشانس بودیم و امتیازاتی را به دلیل اشتباهات خطی و تیمی از دست دادیم.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های داماش گیلان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه (فردا) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول