اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال صورت می‌گیرد؛

جهش ترابری قم در جدال ذوب آهن به دنبال نخستین برد

خبرگزاری فارس: جهش ترابری قم در دومین دیداری خانگی خود در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال به دنبال نخستین پیروزی این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی صف‌آرایی می‌کند.

جهش ترابری قم در جدال ذوب آهن به دنبال نخستین برد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از امروز با دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران و پتروشیمی بندر امام آغاز می‌شود اما سایر دیدارها و از جمله مصاف حساس جهش ترابری قم با ذوب آهن اصفهان عصر روز پنجشنبه نوزدهم آبان برگزار می‌شود.
در این دیدار که از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه به میزبانی جهش ترابری قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید، شاگردان سید عباس آقاکوچکی در تلاش برای جبران سه باخت متوالی خود در هفته‌های اول تا سوم مقابل یکی از مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرند.
این دیدار در حالی به میزبانی جهش ترابری قم برگزار می‌شود که نماینده بسکتبال قم در سه مسابقه قبل خود به ترتیب برابر تیم‌های بسکتبال بانک سامان تهران، شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به سه شکست متوالی تن داده است.
در حالی که تیم بسکتبال جهش ترابری قم در شرایط فعلی با کسب سه امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، شاگردان فرزاد کوهیان در تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با شش امتیاز بعد از تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در مکان سوم جای گرفته است.
این دو تیم در شرایطی در چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که پیش از این دو بار در لیگ برتر با یکدیگر رو به رو شده‌اند که این دو مسابقه به بازی‌های رفت و برگشت دو تیم در فصل گذشته باز می‌گردد.
در دیدار رفت فصل گذشته که در هفته ششم لیگ برتر در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید، شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم (راه و ترابری سابق) توانستند با حساب 84 بر 79 میهمان خود را شکست دهند و در آن مقطع زمانی یکی از شگفتی‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را رقم بزنند.
دو تیم در دیدار برگشت فصل گذشته نیز در سالن ملت شهر اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که برتری در این مسابقه با میزبان یعنی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان بود و این تیم در نهایت با کسب مقام نایب قهرمانی و نماینده قم با کسب عنوان ششمی به کار خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته پایان دادند.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی عصر پنج‌شنبه نوزدهم آبان در سالن شهید حیدریان قم مقابل ذوب آهن اصفهان صف آرایی می‌کند که در هفته نخست در بازی خانگی مقابل تیم بانک سامان تهران تن به شکست 64 بر 57 داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول