اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در فاصله یک هفته تا لیگ برتر نوجوانان؛

صبای قم ذوب آهن اصفهان را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور ذوب آهن اصفهان را متوقف کرد.

صبای قم ذوب آهن اصفهان را متوقف کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنها یک هفته به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باقی مانده است و به همین خاطر صبای قم تلاش می‌کند با تمام قوا آماده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شود.
این سومین فصل حضور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و صبای قم همچنان با غلامرضا کاظمی خود را آماده لیگ برتر می‌کند تا با تکیه بر پشتوانه‌های فوتبال قم به جایگاه شایسته‌ای در لیگ برتر دست یابد.
نوجوانان صبای قم به همین منظور بعد از ماه‌ها تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی زیر نظر کادر فنی، راهی اصفهان شدند و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال نوجوانان ذوب آهن اصفهان رفته و موفق به کسب نتیجه‌ای مطلوب برابر میزبان خود شدند.
در این دیدار که به میزبانی ذوب آهن برگزار شد، نوجوانان صبای قم که نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییراتی شده‌اند مقابل حریف بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته و در نهایت ذوب آهن را با تساوی یک بر یک متوقف کردند.
صبای قم بلافاصله بعد از این دیدار به قم بازگشت تا از امروز دور جدید تمرینات خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم از سر گرفته و خود را برای نخستین بازی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور آماده کند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان از روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه با شرکت تیم‌های مدعی قهرمانی در دو گروه آغاز می‌شود و صبای قم نیز در گام نخست در خانه به میدان می‌رود.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروهی قرار دارند که در آن تیم‌های مطرحی همچون فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز نیز برای صعود به رقابت می‌پردازند.
شاگردان غلامرضا کاظمی در نخستین دیدار خود در فصل جدید این رقابت‌ها روز جمعه این هفته یعنی بیست و هفتم آبان ماه در دیداری خانگی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی می‌کند.
نوجوانان فوتبالیست که پشتوانه تیم‌های جوانان و امید و سپس تیم بزرگسالان فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شمار می‌روند، در هفته دوم این رقابت‌ها نیز باید بازی حساسی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیدار کند که این مسابقه روز چهارم آذر ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول