اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آبگرفتگی پل ورودی روستای میاندشت صورت گرفت؛

آب باران به خانه مردم میاندشت سرازیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی میاندشت گفت: به دلیل آبگرفتگی پل ورودی روستای میاندشت، آب باران به خانه مردم میاندشت سرازیر شده است.

آب باران به خانه مردم میاندشت سرازیر شد
امرالله نوشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: میاندشت در سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و توسعه زیرساخت‌های روستا از مهم‌ترین نیازهای این روستا به شمار می‌رود.
وی با اشاره به بارندگی بسیار زیاد چند روز گذشته افزود: آبگرفتگی پل ورودی روستا در اثر بارش باران مشکلات فراوانی برای اهالی روستا بوجود آورده و باعث سرازیر شدن آب ناشی از باران به خانه‌های مردم شده است.
نوشاد ابراز داشت: رفع مشکل پل آب‌گذر روستا در گذشته نیز از طرف شورای اسلامی روستا تذکر داده شده و مسئولان اداره راه باید با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل این پل اقدام کنند.
رئیس شورای اسلامی روستای میاندشت ابراز داشت: ساخت راه از عوامل مهم در رونق، توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها است، ولی در اجرای پروِژه‌های راهسازی باید مصالح مردم را در نظر گرفت.
نوشاد خاطرنشان کرد: اتوبان جدیدی که در کنار روستا در حال ساخت است از زمین‌ها و اراضی کشاورزی اهالی روستای میاندشت عبور کرده و با توجه به تصرف اراضی مردم هیچ وجهی به ایشان پرداخت نشده که باعث ناراحتی و نگرانی اهالی این روستا شود.
وی با بیان اینکه با تمام وجود از عمران و آبادانی دفاع خواهیم کرد، تصریح کرد: ملاکین و اهالی روستای میاندشت که در این زمینه متضرر شده‌اند قصد در توقف اجرای این پروژه داشته‌اند، ولی شورای اسلامی روستا با رایزنی و مذاکره با زمین‌داران و ملاکین، ایشان را از این کار باز داشته است.
این مسئول متذکر شد: از مسئولان شهرستان و استان می‌خواهیم با تلاش برای رفع این مشکل زمینه را برای احقاق حقوق اهالی روستای میاندشت که در این ماجرا متضرر شده‌اند مهیا سازند.
رئیس شورای اسلامی روستای میاندشت ابراز داشت: 65 پرونده از کشاورزان این روستا در اداره منابع طبیعی وجود دارد که کمیسیون ماده واحده هیچ رایی در ارتباط با آنها صادر نکرده و مردم در بلاتکلیفی وضعیت اراضی خویش به سر می‌برند.
وی اضافه کرد: روستای میاندشت به لحاظ مجاورت با جاده ترانزیتی برازجان به گناوه که مسیر مواصلاتی استان‌های جنوب کشور به یکدیگر است از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان باید به رشد و توسعه این روستا توجه خاص داشته باشند.
نوشاد با اشاره به کمبود روشنایی در مسیر اصلی روستا اذعان داشت: کمبود نور و روشنایی در مسیر ورودی روستا با توجه به میزان بالای ترافیک مسیر از مهم‌ترین مشکلات روستاست و از بخشدار می‌خواهیم رایزنی‌های لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول