اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندا انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب توسط پلیس خبر داد.

دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب در کرج
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان ‌‌اظهار داشت: کلاهبردار حرفه‌ای که به جرم 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تحت تعقیب پلیس آگاهی استان‌های گیلان و زنجان بود با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد‌.
وی ادامه داد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام «مهرداد ـ ن» به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی استان گیلان می‌باشد و اخیرا نیز به جرم کلاهبرداری در استان زنجان به کرج گریخته است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت‌.
خیرخواهان خاطرنشان ساخت: مأموران انتظامی شهرستان کرج با انجام تحقیقات تکمیلی و استعلام از پلیس آگاهی استان گیلان دریافتند که متهم مورد نظراز کلاهبرداران حرفه‌ای می‌باشد که به جرم 2 میلیارد و 250 میلیون ریال کلاهبرداری تحت تعقیب می‌باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان افزود: ماموران کلانتری 29 مشکین دشت با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده محل اختفاء نامبرده را در فرخ آباد کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و محاصره محل مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی دو قبضه قمه و یکدستگاه شوکر کشف و ضبط شد.
گفتنی است، متهم دستگیر شده پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد‌.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول