اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد:

رونمایی انیمیشن حکایات سعدی در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان فارس گفت: انیمیشن 36 قسمتی حکایات سعدی در صدا و سیمای مرکز فارس ساخته و آماده پخش شده است.

رونمایی انیمیشن حکایات سعدی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدباقر کشفی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از انیمیشن حکایات سعدی، با بیان اینکه مفاخر و بزرگان استان فارس موجب افتخار کشورمان هستند، اظهار داشت: انیمیشن حکایت سعدی کار با ارزش و بسیار تاثیرگذاری است.
وی افزود: در هنر نمایش، انیمیشن تاثیرگذارتر و عمیق‌تر و برای کودکان، نوجوانان و جوانان موثر بوده چراکه حکایات و پندهای سعدی ما را در مسیر نهایی هدایت می‌کند و در این راستا سعی شده است تا کارهای خوبی از جمله انیمیشن حکایات سعدی در شان این بزرگمرد ساخته شود.
کشفی اضافه کرد: کار انیمیشن برای نخستین بار در ایران در سال 1359 در صدا و سیمای فارس تولید و از سال 1360 این انیمیشن تولیدی مدت 10 سال از شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بیان کرد: انیمیشن استان فارس در سال 89 و شش ماهه نخست سال 90، عنوان نخستین انیمیشن مراکز از نظر کیفیت و کمیت را به خود اختصاص داد و برگ زرین دیگری در صدا و سیمای فارس ورق خورد.
وی با اشاره به مفاخر و مشاهیر شیراز، پایتخت فرهنگی ایران اسلامی، و انتقال آموزه‌های آنان به جامعه ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز فارس کار ساخت انیمیشن مفاخر و مشاهیر استان فارس را آغاز کرده است که امیدواریم سرعت بیشتری به خود گیرد.
به گزارش فارس، انیمیشن حکایات سعدی در 26 قسمت 12 دقیقه‌ای پخش می‌شود و این انیمیشن با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در شیراز رونمایی شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول