اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد:

رونمایی از انیمیشن حکایات سعدی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: دوشنبه این هفته در تالار همایش‌های کتابخانه ملی فارس شاهد یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای فرهنگی این استان و رونمایی از انیمیشن حکایات سعدی می‌شویم.

رونمایی از انیمیشن حکایات سعدی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی داورپناه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه فاخر به همت واحد پویانمایی صدا و سیمای مرکز فارس و محصول تلاش و همکاری بیش از 30 نفر از هنرمندان فرهیخته با کارگردانی و تهیه کنندگی سروش خادمی تولید شده است.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: این برنامه شامل حکایت‌های شیرین و پندآموز گلستان و بوستان شیخ اجل مصلح‌الدین سعدی شیرازی بوده که در 26 قسمت 12 دقیقه‌ای به شیوه سه بعدی رایانه‌ای در سیمای فارس تهیه شده است.
داورپناه افزود: نام سعدی شیرازی بر تارک ادبیات جهان می‌درخشد که گواه آن حک بیت معروف «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند» بر سر در سازمان ملل است.
وی اضافه کرد: تازگی و طراوت پند و اندرزهای حکیمانه سعدی او را جزو بزرگ‌ترین مشاهیر ادب و فرهنگ جهان قرار داده است که این امر مهم، صدا و سیمای فارس را بر آن داشت تا با همتی مضاعف و عزمی جهادی این انیمیشن فاخر را در بالاترین کیفیت تهیه و تقدیم به فارسی زبانان جهان کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول