اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

ساخت انیمیشن حکایات سعدی برای شیراز افتخار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ساخت انیمیشن در صدا و سیمای مرکز فارس برای شهر شیراز افتخار است و پلی را برای رسیدن به کارهای فاخر و بهتر ایجاد می‌کند.

ساخت انیمیشن حکایات سعدی برای شیراز افتخار است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از انیمیشن حکایات سعدی اظهار داشت: افتخاراتی که امروز در انیمیشن به دست آمده است پلی برای به دست آوردن کارهای فاخر و بهتر در آینده می‌شود.
امام جمعه شیراز افزود: در گذشته کتاب‌های بوستان و گلستان به عنوان کتاب‌های تربیتی کودکان در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌‌شد و ضمن حفظ مطالب به پندها و نصیحت‌های آن عمل می‌کردند.
ایمانی اضافه کرد: امام خمینی (ره) خود از حافظ بهره گرفت و فرزندان خود را به خواندن و فراخواندن کتاب‌های بوستان و سعدی توصیه می‌کردند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: انیمیشن حکایت‌های سعدی و جوایز دریافت شده افتخار و موهبتی برای شهر شیراز و استان فارس است اما نباید تنها به گذشتگان اکتفا کرد بلکه باید از افتخارات گذشتگان برای مسیر صحیح آینده استفاده کنیم.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسئولان و خیران میل بیشتری به کارهای فرهنگی داشته باشند، ابراز داشت: در جامعه امروز خیران در عرصه‌های مختلفی از جمله بهداشتی، مسکن و مدرسه‌سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند اما باید در عرصه فرهنگ و هنر و ادبیات در مراکز فرهنگی و خارج از تشکیلات و ضوابط اداری سرمایه‌گذاری کرده و در این زمینه از جوانان و فرهیختگان استفاده کنند.
ایمانی تصریح کرد: کشورهای غربی از اموال سرقتی جهان سوم برای سرمایه‌گذاری ایده‌های خود و انتقال به نسل‌های آینده استفاده کردند اما ما نه اموال سرقتی داریم و نه از اعتبارات دولتی انتظار داریم و تنها با کمک خیران و مشارکت مردمی می‌توانیم در عرصه فرهنگ گام‌های موثری را برداریم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: سرمایه‌گذاران دلال از این کار خارج شوند و در عرصه فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری کنند تا نامشان به عنوان انسان‌های ماندگار ثبت شود.
امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: اگر امروز برای جوانان کاری انجام دادید فردا سرباز دارید اما اگر انجام ندادید و در آینده یاری نداشتید گله نکنید.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول