اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

طرح احیای دریاچه ارومیه به صحن علنی می‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: طرح احیای دریاچه ارومیه بعد از اقدامات ناقص و فضاسازی‌های غیرواقعی با بررسی دقیق در کمیسیون کشاورزی مجلس به صحن علنی می‌آید.

طرح احیای دریاچه ارومیه به صحن علنی می‌آید
یونس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجلس به طور معمول در هر ماه سه هفته و هر هفته سه روز جلسه برگزار می‌کند به طوری که نمایندگان بیش از چهار ساعت در جلسات به بررسی طرح‌ها و لوایح و دیگر وظایفی که بر عهده نماینده گذشته شده، می‌پردازند.
وی در مورد شایعات مطرح شده در مورد حاضر نشدن برخی از نمایندگان استان به صورت مستمر و به موقع در جلسات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نمایندگان سعی می‌کنند اگر مورد خاص برای همراهی رئیس جمهور و وزرا و یا حضور ضروری در کمیسیون‌ها نداشتند در صحن علنی مجلس حاضر شده و ایفای نقش کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به مهم‌ترین طرح‌ها و لوایح چند ماه گذشته مجلس و تصویب آنها اشاره کرد و بیان داشت: ما با درک مشکلات و دغدغه‌های نیروهای شرکتی به ویژه معلمان سعی کردیم آن را بعد از بررسی در کمیسیون به صحن علنی بیاوریم که هر چند دو فوریتی آن رای نیاورد اما به صورت عادی در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است و انتظار داریم که با تصویب نهایی آن شرمنده این نیروها نباشیم.
این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت توجه مجلس به طرح احیای دریاچه ارومیه و مسایل پیش آمده، گفت: به این طرح به صورت شایسته و کامل به دلیل برخی جریان‌سازی‌ و جوسازی‌ها پرداخت نشده است و باید این موضوع بدون حساسیت خاص به عنوان یک موضوع با اهمیت کشوری در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس تصریح کرد: به عنوان یک تصویب ملی باید این دریاچه را که ذخیره آبی آن بیش از یک سوم کاهش یافته است نجات داده و اجازه ندهیم این دریاچه به سمت خشک شدن برود.
اسدی خاطرنشان کرد: هم اکنون این طرح در کمیسیون کشاورزی مجلس در حال بررسی همه جانبه است تا به صورت شایسته و بررسی دقیق به صحن علنی بیاید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول