اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری؛

شهرداری نیمبلوک شهرداری برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: به دنبال برگزاری دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها شهرداری نیمبلوک شهرستان قاین با حضور در این نمایشگاه توانست در زمینه امور اجتماعی، فرهنگی، آموزش و پژوهش شهری مقام برتر را کسب کنند.

شهرداری نیمبلوک شهرداری برتر کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شهردار نیمبلوک  امروز در مراسمی که همین مناسبت با حضور کارکنان شهرداری نیمبلوک برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه جامع مدیریت شهری که با حضور جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، شهرداری نیمبلوک در کنار شهرداری‌های گهرو، خامنه، دلیجان، شاندیز، طرقبه، سقز، جهرم، زرند، همدان، اراک و مشهد به مقام برتر در زمینه امور اجتماعی، فرهنگی و آموزشی دست یافت.
حسین بلالی ضمن تبریک این مقام به شهروندان نیمبلوک، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری تصریح کرد: شهرداری نیمبلوک در شرایطی در نمایشگاه حضور پیدا کرد که در مقایسه با شهرداری‌های حاضر از نظر امکانات، منابع مالی و نیروی انسانی قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اینکه نیمبلوک تنها شهرداری بود که از شهرستان قائنات در نمایشگاه شرکت داشت، افزود: رقابت با 300 شهرداری که اکثر آنها مرکز استان یا شهرستان هستند کار سختی است.
شهردار نیمبلوک اظهار داشت: به جرات می‌گویم که در بین شهرهای هم طراز از نظر بسیاری شاخص‌ها برتر بودیم.
بلالی تصریح کرد: در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها، شهرداری‌های بیرجند، فردوس، اسلامیه، اسدیه، درمیان، سربیشه و نیمبلوک از استان خراسان جنوبی شرکت داشتند که علاوه بر شهرداری نیمبلوک، شهرداری سربیشه هم در زمینه ایده‌های نو و طرح‌های برتر مقام کسب کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول