اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری:

کارهای غیرفنی از سوی شهرداری توجیه‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت: کارهای غیرفنی از سوی شهرداری توجیه‌پذیر نیست.

کارهای غیرفنی از سوی شهرداری توجیه‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رضایی فرح‌آبادی شامگاه یکشنبه در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری مجوز حفاری جدید را به دستگاه‌های حفار ندهد، اظهار داشت: در آستانه سوگواری ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان قرار داریم، به دلیل دسته‌روی‌هایی که در این ایام انجام می‌شود شهرداری به ترمیم معابر بپردازد.
وی فعالیت سازمان عمران شهرداری ساری را نسبت به گذشته مطلوب دانست و گفت: آسفالت خیابان میدان امام به سه راه جویبار موجب کاهش ترافیک در این مسیر شد.
رضایی با اشاره به اینکه سازمان عمران شهرداری ساری نیازمند حمایت بیشتر از سوی شهرداری است، افزود: طلب چهار میلیاردی سازمان عمران از شهرداری موجب می‌شود تا این نهاد در خرید مصالح با مشکل مواجه شده و خدمات رسانی بهتری نداشته باشد.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: سازمان عمران شهرداری ساری در قبال کاری که برای زندان ساری انجام داد هنوز هزینه‌ای دریافت نکرد.
وی با بیان اینکه در یک نگاه اجمالی دیده می‌شود انتظارات مردم مرکز مازندران از شهرداری هنوز برآورده نشده است، گفت: فعالیت‌های عمرانی از سوی شهرداری در سال‌های اخیر و حال مستمر است و با رشد قابل توجهی در این بخش روبه رو بوده که  ضرورت دارد به کارهای روبنایی توجه ویژه‌ای شود.
رضایی ادامه داد: برای جلب رضایت شهروندان از خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد به خود همشهریان بازمی‌گردد که چه میزان با شهرداری مشارکت دارند، میزان مشارکت موجب خدمات بهتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری شهروندان در شهر قابل توجه نیست نشان از بی‌اعتمادی آنها است که اگر از سوی شهرداری کاری خوب به شهروندان ارائه شود میزان اعتماد بالا رفته و مشارکت بیشتر خواهد شد.
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه برخی دور برگردان‌های ایجاد شده کارشناسی نیست، خاطرنشان کرد: دوربرگردانی که در مقابل بیمارستان شفا ایجاد شد موجب تصادفاتی می‌شود که قابل جبران نیست.
وی ادامه داد: کارهای غیرفنی از سوی شهرداری توجیه پذیر نیست.
رضایی با بیان اینکه یک سال از احداث پل ولی عصر می‌گذرد، ولی هنوز مسیر عابر پیاده مشخص نشده، خاطرنشان کرد: پل برای کاهش ترافیک احداث شد، ولی در زمان پیک مسافر ترافیک سنگین‌تر از گذشته در این مسیر مشهود است.
این عضو شورای شهر ساری به ایجاد المان جدید برای خیابان‌ها و ساخت و ساز شهر تاکید کرد و گفت: سال‌های اخیر المان خیابان قارن نمونه بارزی است که به درستی و مطابق اصول فنی ساخته شد، ولی تاکنون دیده نشد که به این صورت به مسائل فنی در ساخت و سازها توجه شود.
وی در پایان اذعان داشت: شهرداری می‌تواند در بحث المان شهری از مشاوران با تجربه این بخش استفاده کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول