اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری تا سه‌شنبه بارانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارش‌زایی که از روز گذشته در سطح این استان فعال شده به‌تدریج از اواخر روز سه‌شنبه از این استان خارج می‎شود.

آسمان چهارمحال و بختیاری تا سه‌شنبه بارانی است
شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از روز گذشته آسمان این استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار گرفته است که بارش برف و باران را برای تمام نقاط استان بدنبال داشته است.
وی افزود: این سامانه بارشی مستقر در سطح استان تا اواخر روز سه‌‌شنبه هفته جاری فعال خواهد بود و از عصر روز سه‌شنبه به‌تدریج از فعالیت بارشی این سیستم کاسته شده و آسمان صاف خواهد شد.
پارسا به میزان بارش‌های ثبت شده استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با 35میلی‌متر، اردل 15 میلی‌متر، دزک 12 میلی‌متر، آورگان 11 میلی‌متر، فرخشهر 10 میلی‌متر، سورشجان 9 میلی‌متر، فارسان 9 میلی‌متر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تا صبح امروز در شهرکرد هشت میلی‌متر، بروجن یک میلی‌متر، بن پنج میلی‌متر، مالخلیفه سه میلی‌متر، بلداجی شش میلی‌متر، سامان هفت میلی متر و لردگان نیز هفت میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.
پارسا اضافه کرد: با فعالیت این سامانه بارش‌زا در سطح ارتفاعات این استان بارش برف را شاهد بودیم که بر این اساس تاکنون پنج سانتی‌متر  برف در شهرستان کوهرنگ بر زمین نشسته است.
وی به میزان بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای شهرکرد با حداقل سه درجه سانتیگراد و حداکثر 14 درجه، کوهرنگ با حداقل هفت و حداکثر  9 درجه، لردگان با حداقل پنج و حداکثر  18 درجه، سورشجان با حداقل چهار و حداکثر  14 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
پارسا ادامه داد: همچنین دمای هوای اردل با حداقل سه و حداکثر  10 درجه، گندمان با حداقل 9 و حداکثر  15 درجه، مالخلیفه با حداقل هشت و حداکثر  18 درجه و بروجن با حداقل پنج و حداکثر 13 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت جوی این استان در 24 ساعت آینده، گفت: بر اساس پیش‌بینی این سازمان هوای شهرکرد در 24ساعت آینده نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش باران، برف و گاهی وزش باد خواهد بود.
وی تصریح کرد: بارندگی‌ها در این استان به نحوی بوده که آب‌گرفتگی معابر در سطح شهرها پیش‌بینی شده است، از این رو از رانندگان محترم درخواست می‌شود با توجه به لغزنده بودن سطح معابر با احتیاط بیشتر رانندگی و حتی‌الامکان از آوردن وسایل نقلیه خود به بیرون خودداری کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول