اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف 127 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: 127 قطعه انواع تجهیزات ماهواره‌ای در این استان کشف و ضبط شد.

کشف 127 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین
رضا محتشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی تاکستان در بازرسی از منزل چهار نفر چهار دیش، چهار رسیور و 9  ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند. 
وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی تاکستان در اقدام دیگر در بازرسی از چهار منزل، تعداد چهار دستگاه رسیور، پنج دستگاه دیش و 10 دستگاه ال‌ان‌‌بی کشف و ضبط کردند.
سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران پاسگاه انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا در بازرسی از یک منزل مسکونی یک دستگاه دیش، یک دستگاه ال‌ان‌بی و یک دستگاه رسیور کشف و ضبط کردند.
وی عنوان کرد: مأموران انتظامی تاکستان در بازرسی از منزل سه فرد 39، 49 و 26 ساله 12 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل چهار دستگاه رسیور، سه صفحه دیش و پنج دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.         
محتشمی یادآور شد: در اقدام دیگر مأموران پلیس امنیت عمومی تاکستان در بازرسی از منزل فردی 30 ساله دو دستگاه دیش، سه دستگاه ال‌ان‌بی و یک دستگاه رسیور کشف و ضبط کرده و این فرد را نیز دستگیر کردند.                          
وی توضیح داد: مأموران کلانتری 21 محمودآباد نیز حین گشت‌زنی به یک دستگاه پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو 21 دیش، 20 پایه و 21 جعبه حاوی پایه و متعلقات کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.
سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: مأموران پاسگاه شهرستانک بوئین‌زهرا در بازرسی از یک منزل مسکونی یک دستگاه دیش، یک دستگاه ال‌ان‌بی و یک دستگاه رسیور کشف و ضبط کردند.                                                           
وی اظهار کرد: مأموران امنیت عمومی تاکستان در بازرسی از منازل افرادی 25، 34، 25، 40، 25 و 43 ساله، شش دستگاه رسیور، شش دستگاه دیش و 13 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و همه این متهمان را دستگیر کردند.
محتشمی گفت: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان همچنین در بازرسی از یک منزل یک دستگاه رسیور کشف و از منزل دیگری دو دستگاه رسیور و دو دستگاه ال‌ان‌بی به همراه یک دستگاه دیش کشف و ضبط کردند.
وی یادآور شد: مأموران انتظامی تاکستان در خرمدشت یک منزل مسکونی را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه سه دستگاه دیش، دو دستگاه ال‌ان‌بی و سه دستگاه رسیور کشف و ضبط کردند.
سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مأموران امنیت عمومی شهرستان تاکستان در اقدام دیگری در بازرسی از یک منزل مسکونی دو دستگاه رسیور، دو دستگاه دیش و سه دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول