اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرمی خبر داد:

جمع‌آوری 300 دستگاه گیرنده ماهواره و تجهیزات جانبی آن در گرمی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گرمی از جمع‌آوری 300 دستگاه گیرنده ماهواره و تجهیزات جانبی آن در هفت ماه گذشته در شهرستان گرمی خبر داد.

جمع‌آوری 300 دستگاه گیرنده ماهواره و تجهیزات جانبی آن در گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قاضیلو عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا در گرمی اظهار داشت: ما در قالب طرح‌های مختلف به ویژه طرح ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی تلاش گسترده‌ای را برای مبارزه و مقابله با جرائم و برخی زمینه‌سازی‌ها در این ارتباط آغاز کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: با کشف گیرنده ماهواره و برخی از امکانات در تهیه، توزیع و انتشار سی‌دی‌های مستهجن و غیراخلاقی تلاش می‌کنیم با پاک و تمیز نگه داشتن فضاهای عمومی و اجتماعی این امکان را فراهم کنیم تا همه از محیطی امن و همراه با آرامش بهره ببرند.
قاضیلو خاطر نشان کرد: در کنار این تلاش‌ها ما در بحث مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز موفق عمل کردیم به طوری که کشفیات در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک رشد قابل توجه و بیش از 15 درصدی را نشان می‌دهد.
این مسئول اضافه کرد: پلیس در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های تخصصی با مراقبت‌ها و اصل پیشگیری سعی کرده اجازه کوچک‌ترین ناامنی و بی‌انضباطی را ندهد چرا که ما معتقدیم سلامت و امنیت جامعه خواست عموم مردم است و باید به شکل مناسب و آراسته برقرار شود.
وی از تداوم اجرای طرح انضباط و امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده خبر داد و گفت: ما با اجرای این طرح‌ها در فصول مختلف سعی داریم از وقوع حوادث و جرائم متعدد با الگوگیری از شیوه‌ها و روش‌های پیشگیری و پیش‌بینی درست اجازه ندهیم جرائم گسترش پیدا کند.
قاضیلو تأمین امنیت را وظیفه خطیر و اساسی نیروی انتظامی برشمرد و افزود: امروز نیروی انتظامی افتخار می‌کند که در کشور ایران و برای این ملت شرافتمند خدمتگزاری صادق و بی‌ادعا است که توانسته با تلاش‌های شبانه‌روزی ماندگارترین خدمات را ارایه کند.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی گرمی همچنین از افزایش کشفیات مواد مخدر در نیمه‌اول امسال خبر داد و اظهار داشت: ما با یک مراقبت و حساسیت خاص با این پدیده مقابله و مبارزه می‌کنیم و سعی می‌کنیم به صورت ریشه‌ای با برخوردی قاطع به عوامل و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اجازه اقدام و فعالیت نداده و فضا را برای آنها تنگ و تنگ‌تر کنیم.
قاضیلو ضرورت همکاری و تعامل مردم را در مقابله و مبارزه با جرائمی همچون مواد مخدر ضروری اعلام کرد و ادامه داد: اگر مردم پلیس را همراهی نکنند امکان موفقیت و کامیابی به اهداف و آرمان‌ها به حداقل رسیده و ما دیگر فرصتی برای ترمیم خطاها و اشتباهات نخواهیم داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول