اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته خانواده؛

80 همایش ویژه اولیا در خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن اولیا و مربیان استان خراسان رضوی گفت: در هفته خانواده، 80 همایش و 150نشست برای اولیای دانش‌آموزان استان برگزار شد.

80 همایش ویژه اولیا در خراسان رضوی برگزار شد
محمدرضا ضامن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از 28  آبان تا 4 آذر، هفته خانواده نام‌گذاری شده است که اول آذر نیز روز خانواده است.
ضامن افزود: پیرو این نام‌گذاری و اهمیت بنیاد خانواده در نهاد تعلیم ‌و ‌تربیت، انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داد.
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهارداشت: جلسات مشترک مدیران مسئول انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان با توجه به نهاد خانواده و مدرسه از جمله برنامه‌های این هفته بود.
ضامن اظهار داشت: شعار امسال در این هفته خانواده دین مدار،مدرسه هدف‌دار و جامعه پایدار بود که خانواده را با رویکرد دینی و منطبق بر اهداف هشت‌گانه آموزش و پرورش مورد توجه قرار می‌داد.
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها و برگزاری 150 نشست برای اولیای دانش‌آموزان، توجه خانواده‌ها به فرزندانشان گسترش یابد و همسویی نهاد خانواده و مدرسه بیشتر شود.
ضامن با اشاره به نامگذاری هفته خانواده اظهار داشت: 28 آبان، روز خانواده و قرآن و عترت، 29 آبان روز خانواده، بصیرت و ولایت،30  آبان روز خانواده، ورزش نشاط و تندرستی نام‌گذاری شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول