اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیش فروش 12 هزار جلد کتاب "پایی که جا ماند"

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از پیش فروش بیش از 12 هزار جلد از کتاب "پایی که جا ماند" در این استان خبر داد.

پیش فروش 12 هزار جلد کتاب "پایی که جا ماند"
رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کتاب پایی که جا ماند به نقل خاطراتی از جنگ می‌پردازد که در فصل اول آن حماسه پد خندق که با دلاوری رزمندگان اسلام از خطه کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت، به زیبایی ترسیم شده است.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه این کتاب هنوز در دست چاپ است اما، بیش از 12 هزار نسخه آن پیش‌ فروش شده که این موضوع نشان از اهمیت و تاثیر این کتاب در جامعه خواهد بود.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم کتاب "پایی که جا ماند" رکورد کتاب پرفروش "دا" را بشکند و از پرفروش‌‌ترین کتاب‌های دنیا شود.
پارسیان‌نژاد با بیان اینکه گردآوری خاطرات شفاهی رزمندگان و جانبازان استان کهگیلویه و بویراحمد از ضروریات مسائل فرهنگی است، یادآور شد: این کار در این استان توسط مسئولان مربوطه آغاز شده و کتاب پایی که جا ماند نیز به این موضوع کمک ماندگاری خواهد کرد.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سید ناصر حسینی نویسنده این کتاب از رزمندگان سال‌های جنگ است که با نوشتن این کتاب خدمت بزرگی به مکتوب کردن خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس کرده است.
پارسیان‌نژاد، بیشترین حضور را در جنگ هشت ساله مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: مردم این استان به تناسب جمعیت بیشترین حضور را در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل داشته‌اند و این موضوع یکی از افتخارات با ارزش ما است.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به هفته بسیج، عنوان کرد: معتقدم باید سیاست راهبردی مقام معظم رهبری را در مورد بسیج نیز به‌کار ببریم و در برنامه‌های فرهنگی سعی کنیم افراد جدید و کسانی که تاکنون در این برنامه‌ها شرکت نکردند را جذب کنیم.
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بیوراحمد با اعلام آمادگی حوزه زیر پوشش مدیریت خود برای اجرای برنامه‌های هنری در هفته بسیج تصریح کرد: انجام برنامه‌های مخاطب پسند و به‌ روز می‌تواند در پرشور برگزار کردن این هفته مهم موثر باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول