اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهاوند:

روحانیان ستون مستحکم خیمه انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نهاوند گفت: روحانیان ستون مستحکم خیمه انقلاب اسلامی هستند.

روحانیان ستون مستحکم خیمه انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی افتخاری عصر امروز در گردهمایی و مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از روحانیان نهاوند اظهار داشت: روحانیون مناسب‌ترین و بهترین تکیه‌گاه مردمی بودند که هرگاه مورد ظلم و جور حاکمان زورگو و مستبد ستم‌شاهی قرار می‌گرفتند با مراجعه به روحانیان از مصونیت خاصی برخوردار می‌شدند.
وی قناعت و توکل بر خدا را در همه امور از ویژگی‌های بارز انسان مومن ذکر کرد و افزود: قناعت در زندگی روحانیان باعث می‌شود تا نسبت به هرگونه زرق و برقی که در طول عمر و زندگی با آنها مواجه می‌شوند کاملاً بی‌اعتنا باشند بنابراین زندگی روحانیان سرشار از عشق، اخلاص، سلامت روح و عزت است.
امام جمعه موقت نهاوند بیان کرد: عدم توجه به رنگ و لعاب زندگی توسط روحانیان از این قشر افراد صاحب خرد و عزت نفس ساخته است بنابراین هر کس که وارد خانواده روحانیون و حوزه‌های علمیه شود در ابتدا خود را برای مقابله با شیطان نفس کاملاً آماده می‌کند.
وی در پایان سخنانش ایران اسلامی را پرچم‌دار حرکت‌های اسلامی در منطقه و جهان خواند و ابراز داشت: روحانیان امروز به مراتب وظیفه‌ای خطیرتر و حساس‌تر از گذشته دارند زیرا ایران اسلامی به عنوان الگویی با اقتدار و صلابت در منطقه و جهان تبدیل شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول