اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانش‌آموزی؛

برترین‏های دوچرخه‌سواری در سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های دوچرخه‌سواری در سمنان به همت بسیج دانش‌آموزی معرفی شدند.

برترین‏های دوچرخه‌سواری در سمنان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز به همت بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش و پرورش منطقه سرخه، همایش دوچرخه‌سواری با حضور 85 نفر از دانش‌آموزان بسیجی از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای سرخه برگزار شد.
مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه سمنان هدف از برگزاری این همایش را حضور فعال بسیج در عرصه ورزش، هویت‌بخشی به فعالیت‌های ورزشی در مدارس، شناسایی استعدادها و نخبگان رشته دوچرخه‌سواری و گسترش ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی مناسب عنوان کرد.
علی‌اکبر حسنان افزود: در حال حاضر فرهنگ دوچرخه‌سورای همگانی در جامعه رونق و رواج نداشته و فقط در حوزه حرفه‌ای گسترش یافته است و ما بر این باوریم با به‏کارگیری تجارب مدیران و مجریان در این رشته باید از این روزنه در جهت توسعه اهداف سازمان ورزشی بسیج استفاده کنیم.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم به قید قرعه به 15 نفر از دانش‌آموزان جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان؛ همچنین تست ورزشی با حضور کلیه پایوران، سربازان و گردان‌های عاشورا و الزهرا در سالن اجتماعات حوزه الهادی برگزار شد.
فرمانده حوزه الهادی گفت: این تست در شش رشته ورزشی با حضور بسیجیان به مدت دو روز برگزار شد که رشته‌های تست شنا، دو، دراز و نشست و دوی 3 هزار و 200 متر، دوی سریع 60 متر و آمادگی جسمانی است.
سعید تقی‌پور هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح آمادگی جسمانی نیروهای پایور و ایجاد ورزش‌های همگانی، آمادگی برای مسابقات در رده‌های بالاتر و ترویج فرهنگ ورزش دانست.
وی خاطرنشان کرد: برنامه حفظ و انسجام گردان‌های عاشورا، الزهرا و قمر بنی‌هاشم همراه با برنامه‌های سیاسی و نظامی انجام گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول