اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بروجرد خبر داد:

تردد با دوچرخه در بروجرد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: طرح تردد با دوچرخه در خیابان‌های شهر بروجرد اجرایی می‌شود.

تردد با دوچرخه در بروجرد اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علیرضا مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی بروجرد گفت: هدف از اجرای طرح تردد با دوچرخه در خیابان‌های شهر بروجرد کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از هزینه‌های گزاف ماشین‌های شخصی است.
وی اظهار داشت: برای این طرح باید تعداد دوچرخه مورد نیاز، مکان ایستگاه دوچرخه و اختصاص لاین برای عبور دوچرخه در خیابان‌های پرتردد مشخص شود.
مرادی با اشاره به اینکه دوچرخه به عنوان سالم‌ترین وسیله نقلیه است، افزود: با توجه به گرایش مردم به زندگی ماشینی و کم تحرکی در بین افراد به ویژه جوانان این طرح در زمینه ارتقا سلامت مردم، حل مشکل ترافیک، حمل و نقل غیر موتوری و مقابله با کم تحرکی لازم و ضروری است.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به اینکه اجرای طرح دوچرخه شهری با همکاری شهرداری و بخش خصوصی صورت می‌گیرد، گفت: این طرح پس از بررسی‌های کارشناسانه و دیگر اقدامات لازم در آینده نزدیک اجرا می‌شود.
در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد نیز استفاده از دوچرخه را عامل مهمی برای سالم سازی محیط زیست و ارتقا سلامت مردم عنوان کرد و گفت: این طرح در اصفهان اجرا شده و نقش مهمی در کاهش ترافیک، سالم‌سازی هوا و ارتقای سلامت مردم و شادی و نشاط داشته است.
 منوچهر یوسفی با اشاره به اینکه شهرداری بروجرد با تمام توان از این طرح حمایت می‌کند، گفت: اجرای این طرح نیازمند اقدامات کارشناسی و فرهنگ سازی لازم است، از این‌رو همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول