اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

41 فعال کتاب در شوشتر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در شوشتر 41 فعال عرصه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان با حضور مسئولان محلی تجلیل شدند.

41 فعال کتاب در شوشتر تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: این افراد همگی در فعالیت‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های همسو با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر با این اداره همکاری کرده‌اند.
هادی نظری افزود: این افراد همگی در فعالیت‌هایی همچون مسابقه پرنیان عصمت استان خوزستان، مسابقات کتابخوانی در کشور و... مقام‌های قابل تحسینی کسب کرده‌اند که امروز در این مراسم تجلیل شده‌اند.
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی موجود در نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: در سال ‌جاری یکی از اعضای اداره امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر به عنوان کتابدار نمونه در تهران تجلیل شده است که این افتخاری برای شهرستان به شمار می‌آید.
وی تاکید کرد: این مقام مسئول با تاکید بر آمار امانت کتاب در شهرستان شوشتر افزود: در برخی از ماه‌ها آمار امانت کتاب تا 7 هزار نفر می‌رسد و در برخی ماه‌ها نیز این آمار از رقم 15 هزار فراتر می‌رود.
نظری خاطر‌نشان کرد: در شرایط کنونی 3 هزار و 300 متر‌مربع فضای کتابخانه‌ای در شهرستان شوشتر وجود دارد که این میزان به شش کتابخانه شوشتر که سه کتابخانه شهری و سه کتابخانه روستایی است اختصاص دارد.
وی تاکید کرد: در شهرستان شوشتر برای هر 27 هزار و 715 نفر یک کتابخانه عمومی وجود دارد که رقمی بسیار کم است و باید بهبود یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول