اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

وظیفه ذاتی بسیج خدمت‌رسانی به مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: خدمت‌رسانی به مردم در تمام ابعاد وظیفه مهم و ذاتی بسیج است.

وظیفه ذاتی بسیج خدمت‌رسانی به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، همزمان با آغاز هفته مقدس بسیج نشست مطبوعاتی فرمانده سپاه ناحیه رامسر با خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.
در این نشست خبری که حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر، ابوالفضل خانعلی پور دبیر امور فرهنگی این نهاد نیز حضور داشتند.
صادق حمیدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر با گرامیداشت این هفته ارزشمند و همچنین و یاد و خاطره شهیدان افزود: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها و رشادت جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی اظهار داشت: نام بسیج یاد ور عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان کشور ما است و فرهنگ بسیج برای میهن ما بسیار مقدس بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار است و همه آن‌هایی که برای ساختن جامعه در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، بسیجی محسوب می‌شوند.
حمیدی اضافه کرد: بسیج نهاد و شجره پاکی است که به دست امام راحل‌مان بنا نهاده شد و با خون شهدای کشور ما آنچنان آبیاری شد که محال است دشمنان بتوانند به راحتی آن را از بین ببرند.
این مسئول در ادامه با اشاره به ارزش تفکر بسیجی ابراز داشت: بسیجیان در تمامی دوران انقلاب با تعامل و همدلی و وحدت در برابر هجمه‌های مختلف دشمن ایستادگی کردند و بعد از دفاع مقدس نیز مشکلات و موانع کشور را حل کردند زیرا یکی از وظایف مهم و ذاتی بسیج، خدمت کردن به مردم در تمام ابعاد است.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده ایران اکنون تمام تلاش خود را بر کمرنگ‌کردن نقش بسیج متمرکز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آنها به این مهم پی برده‌اند که بسیج نقش مهمی را در سازندگی کشور دارد، اما باید بدانند که تفکر بسیجی امروز در کشورهای بیداری اسلامی نیز پا گرفته و جوانان کشورهای بیداری اسلامی به تاسی از بسیج ایران در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کنند و ما امیدواریم روزی فرا برسد که فرهنگ و تفکر بسیجی در همه دنیا صادر شود.
حمیدی در بخش دیگر سخنان خود با اعلام برنامه‌های هفته بسیج سال جاری گفت: حدود 60 برنامه برای هفته بسیج شهرستان رامسر در سال جاری تدارک دیده شده که صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نشست روشنگری و بصیرت ویژه بسیج اداری و کارگری و بسیج جامعه پزشکی، صبحگاه سراسری گروه‌های مقاومت و نواختن زنگ بسیج در مدارس، افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره شهدای شهرستان رامسر، همایش تبیین نقش اصناف در حفظ هویت اسلامی و ملی کشور از جمله برنامه‌های این هفته در سال جاری است.
در ادامه حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر نیز گفت: هفته بسیج، هفته اقتدار انقلاب اسلامی است و اگر به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل درباره بسیج رجوع کنیم در می‌یابیم که بسیج از چه جایگاه و ارزشی برخوردار است.
وی تصریح کرد: این نهال طیب و طاهری که در انقلاب ما به دست امام راحل غرس شده به کشورهای دیگر نیز صادر شده و این مهم سند افتخاری برای ما مردم ایران است.
تسخیری اضافه کرد: بسیج منحصر به یک هفته نیست و بسیج و بسیجیان همواره در صدر اسلام هم بودند و نمونه بارز یک بسیجی امیرالمومنان علی (ع) بود.
وی در پایان گفت: امیدواریم همه قدر بسیج و جایگاه آن را بدانند زیرا هر کس از بسیج غفلت کند دچار عذاب آخرتی خواهد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول