اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ارتقای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به بالاترین سطح آماتوری جهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به بالاترین سطح تورهای آماتوری آسیا ارتقا یافت.

ارتقای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به بالاترین سطح آماتوری جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین اسبقیان اظهار داشت: بیست و ششمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با ربع قرن سابقه در سال 90 در حد بسیار عالی و بدون نقص، با حضور تیم‌های قدر برگزار شد و نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI در تور بیست و ششم امتیازات خوبی برای تور به UCI ارسال کرده است که این امر موجب شد که تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در بین تورهای دو و دو در سطح الف و یا همان بالاترین سطح در بین تورهای آماتوری جهان و آسیا قرار گیرد.
مدیر بیست و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: در تور بیست و ششم رکابزنان 15 تیم خارجی از پنج قاره حضور داشتند که سطح تور دوچرخه‌سواری آذربایجان را ارتقا دادند و راه برای تبدیل شدن به توری نیمه حرفه‌ای در سال‌های آتی هموار و فراهم شده است.
وی گفت: نخستین نکته حضور تیم‌های قدرتمند و کنتی‌نتال از پنج قاره آسیا که برای نخستین بار در تاریخ تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان بود و دومین عامل بحث مراحل و مسیرهای تعیین شده بود که در این دوره از تور بسیار فنی بود و تنوع جاده به عنوان یکی از مهمترین عامل برتری این دوره از تور دوچرخه‌سواری است.
بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با شعار INSPIRE CLEAN CYCLING ( تور دوچرخه‌سواری الهام بخش دوچرخه‌سواری پاک و بدون دوپینگ ) اردیبهشت‌ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.
برای نخستین‌بار در تاریخ تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، افسر آنتی‌دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI، آنتون کیریستین ادوارد از کشور هلند نماینده آنتی‌دوپینگ برای نظارت بر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان به تبریز می‌آید.
همچنین نورمن شل‌مددین، کمیسر کلاس A اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI به سمت مشاور فنی تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان معرفی شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول