اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

کوچک‌سازی دولت خدمات آن را بهینه می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: هدف از کوچک‌سازی دولت، صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها و ارائه خدمات بهینه به مردم و حفظ کرامت آنان است.

کوچک‌سازی دولت خدمات آن را بهینه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در نشست شورای هماهنگی روسا و مدیران اجرایی ادارات و سازمان‌های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تبیین اهداف کوچک‌سازی دولت و ادغام سه وزارتخانه‌ تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه و تامین اجتماعی، اظهار کرد: با همت مسئولان و با انسجام حاصل از این ادغام، به زودی مردم شاهد افزایش توانمندی دستگاه‌های دولتی در رفع دغدغه‌های عمومی از قبیل افزایش اشتغال و توسعه و ترویج تعاون خواهند بود.
وی گفت: کار ادغام ادارات کل کار و امور اجتماعی و تعاون با همکاری و تشریک مساعی مطلوب کارکنان صورت گرفته و روسای شهرستانی ادارات تعاون، کار و امور اجتماعی استان معرفی شده‌اند. 
فاتح افزود: سازمان‌ها و ادارات تامین‌ اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری،‌ صندوق مهر امام رضا(ع)، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون از دستگاه‌های ادغام شده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده در حوزه‌ کار و اشتغال را یادآور شد و تاکید کرد: توجه به مشاغل خانگی، احیای طرح استاد و شاگردی، حمایت و جذب ایده‌های مردمی در راستای کارآفرینی و تشکیل اتاق فکر ارتقای سطح اشتغال از برنامه‌های کاری این اداره کل است.
مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان‌‌شرقی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق در استان خواستار مشارکت دیگر مدیران حاضر در نشست تکریم بیشتر بازنشستگان شد.
بهروز قاسمی، خبر از تجلیل 12 نفر از بازنشستگان نمونه استان همزمان با روز خانواده داد و گفت: ایجاد کارآفرینی پس از بازنشستگی و ارائه تالیفات در سطح ملی و بین‌المللی و پرورش فرزندان نخبه از معیارهای انتخاب بازنشستگان نمونه بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول