اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملکان خبر داد:

احداث 24 باب کتابخانه در روستاهای ملکان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملکان از احداث 24 باب کتابخانه در روستاهای پرجمعیت شهرستان ملکان در آینده نزدیک خبر داد.

احداث 24 باب کتابخانه در روستاهای ملکان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از امور کتابخانه‌های عمومی ملکان، ارسلان رحیم‌خانی اظهار داشت: سه باب کتابخانه عمومی با 4 هزار و 700 متر مربع زیربنا در شهر ملکان و مراکز دهستان‌های "آروق" و  "لکلر"  احداث می‌شود.
وی افزود: احداث این سه کتابخانه جزو مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان بوده و به محض اختصاص اعتبارات لازم عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
رحیم‌خانی ادامه داد: اعتبارات لازم برای احداث این کتابخانه‌ها در سفر دور چهارم هیئت دولت مصوب خواهد شد.
وی افزود: کتابخانه مرکزی ملکان 2 هزار و 500 متر مربع، کتابخانه دهستان "لکلر"  یک‌هزار و 200  متر مربع و همچنین دهستان "آروق" یک‌هزار متر مربع زیربنا خواهند داشت.
رحیم‌خانی گفت: زمین مورد نیاز کتابخانه مرکزی ملکان از سوی شهرداری و بقیه از سوی اهالی و دهیاران دهستان‌های مربوطه اهدا شده است.
مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملکان در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت دهم به مقوله کتاب و کتابخوانی و به طور کلی مسائل فرهنگی از احداث 24 باب کتابخانه در روستاهای پرجمعیت شهرستان ملکان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت بر اساس نقشه راه و تا پایان سال 93، 24 باب کتابخانه عمومی در روستاهای پرجمعیت این شهرستان احداث خواهد شد.
وی همچنین از حمایت‌ها و کمک‌های معنوی و مادی نماینده مردم ملکان در مجلس  شورای اسلامی از کتابخانه عمومی ملکان قدردانی کرد و گفت: اخیرا نیز با پیگیری‌های نماینده مردم کلان در مجلس تعدادی کتاب به ارزش 40 میلیون ریال از کتابخانه مرکزی کشور به کتابخانه مرکزی ملکان تخصیص یافته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول