اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه مرکزی ملکان مطرح کرد:

کتابخانه ملکان در انتظار بودجه

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه مرکزی ملکان گفت: احداث این کتابخانه جزو مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به استان بوده و به محض تخصیص اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کتابخانه ملکان در انتظار بودجه
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان ارسلان رحیم‌خانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: احداث این کتابخانه جزو مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به استان بوده و به محض تخصیص اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی افزود: زمین مورد نیاز این کتابخانه از سوی شهرداری ملکان واگذار شده است. 
رحیم‌خانی با بیان اینکه 48 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف در کتابخانه‌های عمومی شهرهای ملکان و لیلان وجود دارد، افزود: 35 هزار جلد مربوط به کتابخانه مرکزی ملکان و بقیه متعلق به شهر لیلان است.
وی از نگهداری تعدادی کتب نفیس و خطی در کتابخانه مرکزی ملکان خبر داد و گفت: به همین علت این کتابخانه از کتابخانه‌های غنی کشور محسوب می‌شود.
مدیر کتابخانه مرکزی ملکان با بیان اینکه بخش دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی ملکان دایر شده است، افزود: حدود یک هزار جلد کتاب مربوط به دفاع مقدس در این بخش وجود دارد. 
رحیم‌خانی ادامه داد: به طور متوسط روزانه یک هزار ملکانی از خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرهای ملکان و لیلان استفاده می‌کنند.
وی از فعالیت دو شیفته کتابخانه های مرکزی ملکان و لیلان خبر داد و گفت: این کتابخانه‌ها هر روز از ساعت 7:30 صبح تا 19 روزانه حدود 12 ساعت در خدمت مراجعان و جوانان مشتاق مطالعه هستند.
رحیم‌خانی وجود بخش نشریات و اینترنت پرسرعت و تحویل الکترونیکی کتاب را از سایر خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان برشمرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول