اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 12.3 میلیارد ریال اعتبار؛

3 ایستگاه پست کمپکت در شهرکرد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرامور برق شهرستان شهرکرد گفت: به‌منظور تأمین برق مطمئن برای مشترکان، سه ایستگاه پست کمپکت در شرق شهرکرد با اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

3 ایستگاه پست کمپکت در شهرکرد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد هارونی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق این شهرستان، اظهار داشت: استفاده از فن‌آوری پیشرفته در ساخت و تولید، سطح اشتغال مفید حدود چهار مترمربع، زیبایی ظاهری و قابل نصب در فضاهای مختلف متناسب با معماری ساختمان‌ها و مبلمان شهری، سرعت و سهولت در نصب و جابه‌جایی را از مهم‌‌ترین ویژگی این کمپکت‌هاست.
وی عدم نیاز به سرویس و نگهداری و عمر مفید طولانی را از دیگر مزایای نصب این کمپکت‌ها برشمرد و گفت: بهره‌برداری آسان و ایمن و مصون بودن از آلودگی محیط به علت قرار گرفتن تجهیزات داخل از دیگر مزیت‌های برق‌رسانی با احداث پست‌های کمپکت‌هاست.
هارونی خاطرنشان کرد: اجرای 2 هزار و 200 متر کانال کشی، اجرای 13 هزار و 300 متر کابل، نصب شش فیدر فشار ضعیف خروجی، نصب 730 متر شبکه هوایی دو مداره از جمله اقدامات انجام گرفته برای بهره‌برداری از این سه ایستگاه است.
مدیرامور برق شهرستان شهرکرد تأکید کرد: زدودن محرومیت از سیمای مناطق روستایی، جذب اعتبار مورد نیاز برای احداث شبکه‌های فشار ضعیف، فشار متوسط، ترانس و لزوم احداث ایستگاه برق نیازمند نیازسنجی امکانات مورد نیاز است.  
هارونی با اشاره به نقش اساسی مردم در پیشبرد اهداف این شرکت، گفت: باتوجه به ضرورت ترویج اصلاح الگوی مصرف در راستای حراست از سرمایه‌های ملی کشور فرهنگ سازی در این زمینه تأثیر بسزایی در کاهش مصرف خواهد داشت.
وی مدیریت انرژی را مهم‌ترین عامل در برون‌رفت از کاهش انرژی برق دانست و ادامه داد: صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف باید همواره در ادارات رعایت شود و همچنان که در عمران و آبادانی، همت مضاعف اعمال میشود در رابطه با مصرف انرژی نیز با همت بیشتری صرفه‌جویی انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با تشویق مردم به صرفه‌جویی در مصرف برق و اختصاص آن به بخش صنعت می‌توان گام مهمی در راستای صنعتی شدن برداشت و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این بخش بود.
شرکت برق در شهرستان شهرکرد به 115 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی خدمات‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول