اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل آبفا خراسان جنوبی:

نقش ترویج مصرف در مدیریت بهینه­ آب مهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی گفت: نقش ترویج مصرف در مدیریت مصرف بهینه آب مهم است.

نقش ترویج مصرف در مدیریت بهینه­ آب مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در مراسم قدردانی از ائمه جماعت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در خراسان جنوبی با تشریح جایگاه آب در زندگی بشری از شرایط استان و بحرا‌ن‌های پیش آمده به خاطر خشکسالی‌های پی در پی اظهار داشت: نقش ترویج مصرف در مدیریت مصرف بهینه آب مهم و ضروری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز ضمن معرفی کتاب ارزشمند "تاریخ علم کلام" در  مورد زمان ورود مباحث مختلف به علم کلام بیاناتی ارائه کرد.
حجت‌الاسلام رضا سجادی ضمن تشریح شرایط سخت پیشینیان، به موقعیت مطلوب فعلی در تهیه­ کتب مناسب و ادعیه اشاره کرد و گفت: با این مکتب کامل و جالبی که امام صادق(ع) بنا نهاده اگر فرزندانمان را در صراط مستقیم حفظ نکنیم، خیانت کرده‌ایم.
دبیر شورای امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و برق خراسان جنوبی نیز با تشریح جایگاه ولایت در اسلام گفت: علت مشکلات موجود در اسلام، ورود تفکراتی است که تن دادن به پاره‌ای از مسائل مبتنی بر ظلم و فسق را ترویج می­کند.
حجت‌الاسلام علی حسینی با تاکید بر اینکه ولایت حجت را بر همه تمام کرده، ولایت را شاخص و جهت‌‌یاب همه مسلمانان عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی استان در زمینه خشکسالی‌‌های چندین ساله، جمعیت استان را معادل 1.3 درصد جمعیت شهر مشهد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 800 چاه عمیق و نیمه‌عمیق در استان داریم که حدود 6 درصد آن در تامین آب شرب استفاده می­شود.
دبیر شورای امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و برق خراسان جنوبی بیشترین آب استحصالی از منابع زیرزمینی استان در حوزه جهاد کشاورزی مصرف می­شود که باید با مذاکرات ویژه با حوزه جهاد کشاورزی در این مورد اقدامات عاجل و صحیحی صورت گیرد.
در پایان این مراسم با اعطای لوح و هدیه از زحمات ائمه جماعت در سطح شرکت‌های صنعت آب و برق استان قدردانی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول