اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سنندج:

بسیج هویتی برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: بسیج هویت و تفکری برگرفته از آیین الهی وآموزه‌های اسلام ناب است، که باید تفکر آن فارغ از بعد زمان و مکان، در تمامی شئون سیاسی اجتماعی، اقتصادی و اداری جامعه نمود داشته باشد.

بسیج هویتی برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان سنندج اظهار داشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون مجاهدت بسیجیانی است که همواره برای صیانت از ارکان و آرمان‌های نظام ، در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده‌اند.
وی تبعیت از ولایت، ایمان و اخلاص، حریت در عبودیت و اطاعت آگاهانه و با بصیرت را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان برشمرد.
فرماندار سنندج مهم‌ترین شاخصه بسیج را ملی و مردمی بودن آن دانست و تصریح کرد: این اصل مهم‌ترین رمز ماندگاری و تداوم بسیج در سه دهه اخیر است.
میرزایی‌اصل خاطرنشان کرد: بسیج هویتی است که فارغ از جریانات سیاسی خاص، در راستای خدمت به مردم و رضایت الهی حرکت می‌کند.
وی انعطاف‌پذیری و مشارکت پذیر بودن را از دیگر ویژگی‌های بارز این نهاد مردمی عنوان کرد و ادامه داد: امروزه این ارگان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و غیره حضور فعالی دارد.
به گفته فرماندار سنندج، تاکنون بسیجیان متعهد و متخصص گام‌های بلند و ارزشمندی را برای سرافرازی و اعتلای کشور در تمامی عرصه‌ها برداشته‌اند و استفاده از توانمندی‌های آنان به بهترین شکل امری ضروری است.
میرزایی‌اصل از بسیج به عنوان نیرویی خودجوش و برآمده از بطن مردم نام برد و خاطرنشان کرد: این نهاد الهی با حضور همیشگی‌اش در میادین و عرصه‌های نیاز کشور ثابت کرده که همواره برای مردم و در راه ملت گام برمی‌دارد.
میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه اعتقاد و اعتماد قلبی ملت ایران به بسیج نشان از اسلامی بودن و حرکت این نهاد الهی بر اساس آموزه‌های دینی است، افزود: تجمع اقشار و افراد مختلف در این نهاد سندی محکم بر اسلامی بودن این مکتب الهی دارد.
وی در ادامه از هفته بسیج به عنوان ظرفیت ارزشمندی برای شناساندن توانایی‌های بیش از پیش بسیجیان به اقشار مختلف جامعه نام برد، افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌ترمراسم و برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد.
فرمانده سپاه سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای قدردانی از افرادی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در این نهاد انقلابی خدمت می‌کنند.
محمود الله‌مرادی با اعلام اینکه در هفته بسیج امسال  در تمامی رده‌ها و پایگاه‌های شهری و روستایی شهرستان سنندج برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود، افزود: محور تمام برنامه‌های این هفته تبیین وظایف، افکار و ارزش‌های بسیج است.
وی اعزام اکیپ‌های پزشکی برای درمان رایگان بیماران، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم  آذر ماه، تجلیل از بسیجیان ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، فرهنگی، هنری، قرآنی و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سنندج برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول