اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در بحث ابلاغ اعتبارات فرهنگی زنجان صورت گرفت؛

اختصاص بیشترین اعتبار به ادارات ارشاد و تبلیغات زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: در بحث ابلاغ اعتبارات فرهنگی استان زنجان ادارات فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی بیشترین اعتبار را داشته‌اند.

اختصاص بیشترین اعتبار به ادارات ارشاد و تبلیغات زنجان
موسی متوسلین امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور مقرر شد برنامه‌های مصوب در دور سوم سفر ریاست جمهوری در اولویت قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
وی بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد نیاز دستگاه‌ها و اولویت‌ها در بحث ابلاغ اعتبارات توسط مسئولان ذی‌ربط انجام شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان افزود: دو دستگاه که بیشترین اعتبار را در زمینه فرهنگی داشته‌اند، فرهنگ و ارشاد با 18 درصد اعتبار و سازمان تبلیغات اسلامی با 14 درصد اعتبار بوده‌اند.
وی تصریح کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای انجام طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در استان زنجان، انجام برنامه امیر گل‌ها و اجرای طرح همگام با قرآن در مدارس هزینه شده است.
متوسلین افزود: اعتبارات ابلاغ شده و اختصاص یافته به سازمان تبلیغات با شرایطی ابلاغ شده که 50 درصد از اعتبارات مورد نیاز را استان ابلاغ کرده و 50 درصد را نیز مرکز به سازمان ابلاغ کند.
وی همچنین تصریح کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در زمینه‌های تربیت مدرس نماز و راه‌اندازی آموزشگاه مداحی هزینه شده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تولید فیلم و نوارهای قرآنی و انجام برنامه‌های فرهنگی را نیز از مواردی عنوان کرد که سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان اقدام به انجام آنها کرده است.
وی همچنین از اختصاص 18 درصد اعتبار بخش فرهنگی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که توسط فرهنگ و ارشاد استان زنجان از محل این اعتبارات اقدام به انجام آنها کرده است مسابقات قرآنی مدها متان است.
متوسلین برگزاری نمایشگاه بزرگ ناشران کشور، تشکیل کار گروه‌های تخصصی و همچنین طرح حکم را نیز از اقدامات صورت گرفته توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از محل اعتبارات اختصاص یافته عنوان کرد.
وی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات فرهنگی استان 80 درصد مربوط به اعتبارات هزینه‌ای بوده است، گفت: اعتبارات مربوط به مساجد نیز به اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول