اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه یاسوج:

کمبود امکانات دانشجویان شاهد و ایثارگر تاسف‌بار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه کمبود امکانات برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تاسف‌بار است، گفت: خدمات ارائه شده به این دانشجویان هر چه‌قدر هم که باشد در مقابل ارزش و شان آنان ناچیز است.

کمبود امکانات دانشجویان شاهد و ایثارگر تاسف‌بار است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اردوان ارژنگ شامگاه شنبه در جلسه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه یاسوج با هیئت رئیسه این دانشگاه، بعد از شنیدن نقطه ‌نظرات آنان اظهار کرد: کمبود امکانات برای دانشجویان شاهد و ایثارگر مایه تاسف است و اگر انتظارات اولیه این دانشجویان توسط کارکنان دانشگاه یاسوج مرتفع نشده است از همه آنها عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم این وضعیت پابرجا نباشد.
وی از کارکنان و مدیران میانی دانشگاه یاسوج خواست تا بسیاری از نیازها و خواسته‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر را خود برطرف کنند تا نیازی به نامه‌نگاری و ورود هیئت رئیسه نباشد.
ارژنگ در پاسخ به گلایه یکی از فرزندان شهید عنوان کرد: برخورد بخیلانه و ناآگاهانه همکاران ما با دانشجویان شاهد و ایثارگران پذیرفتنی نیست و دانشجویان در صورت مشاهده چنین مواردی مستقیما موضوع را به من گزارش کنند.
رئیس دانشگاه یاسوج با اعلام شماره تلفن همراه و ایمیل خود به دانشجویان از آنها خواست تا هر جا امورات و درخواست‌های به حق آنان با برخورد نامناسب کارکنان مواجه شد را به اطلاع وی برسانند. 
این استاد دانشگاه ابراز داشت: خدمت به رزمندگان و ایثارگران از افتخارات هر مسئولی در نظام اسلامی است و در این زمینه باید همه مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر و کانون ایثار برطرف شده و امکانات موردنیاز آنان در اختیار قرار داده شود.
علی قیومی نیز در این دیدار گفت: خدمت به جامعه ایثارگری را وظیفه خود می‌دانیم و در این زمینه دانشجویان ایثارگر که از با ارزش‌ترین سرمایه‌های این نظام هستند مورد حمایت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بر اساس تصمیم قانون‌گذار، فرزندان و همسران جانبازان بالای 25 درصد از پرداخت شهریه به دانشگاه معاف هستند و این موضوع در دانشگاه‌ها اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این بنیاد آمادگی همکاری و تعامل با دانشگاه یاسوج را در همه زمینه‌ها دارد.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول