اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کتابدار واسطه فیض کتابخانه است

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: کتابدار در کتابخانه واسطه فیض است و وظیفه‎ای آن این است که کتاب‎های خوب را به دست مردم برساند نه اینکه کتاب به مردم دهد.

کتابدار واسطه فیض کتابخانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صفرعلی‎ اخلی عصر شنبه در همایش تجلیل از فعالان عرصه کتاب اظهار داشت: خداوند در قرآن بر این امر تاکید دارد عبادت کنید تا بنده طاغوت نباشید و طاغوت امروز دشمن ما هستند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسلط بر مسلمانان است، تصریح کرد: از هر چیزی که متعلق به طاغوت و از استکبار است از کتاب، فیلم، روزنامه و همه چیزشان باید دوری کرد تا بنده خدا محسوب شوید.
اخلی بیان داشت: طاغوتیان به دنبال این هستند تا مسلمانان را خلع سلاح کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی از زیر یوغ ستم مستکبران بیرون آمدیم، افزود: موسسه ثبت اختراع در ایران از زمان رضا شا‎ه تشکیل شد، اما محدود اختراعی در این موسسه به ثبت رسید؛ ولی با پیروزی انقلاب اسلامی تنها در دهه 70 که مقام معظم رهبری به نخبه‌پروری تاکید کردند به اندازه تمام اختراعات دوران پهلوی اختراع ثبت شد که اینها همه بیانگر خودباوری این مردم است.
معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امروز بیش از 30 نفر در جشنواره خوارزمی اختراع خود را به ثبت می‎رسانند، خاطرنشان کرد: این‌ها یک افق است و باید مقصود پژوهش علم‌یابی باشد و علم را باید بیابید و نباید به دانستن آن بسنده کرد.
اخلی با اشاره به اینکه بسترهای رشد در دولت احمدی‌نژاد محقق شد‎ه است، افزود: وقتی آتشی افروخته می‌شود همه می‎توانند دست‌های خود را بر روی آتش گرم کنند و چیزی از حرارت آن کم نمی‌شود در مورد عالم نیز همین ‌طور است همه می‌توانند از علم آن بهره‌مند شوند و چیزی  از علم او کم نمی‌شود مگر اینکه عالم کم شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول