اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد خبر داد:

آموزش 250 هنرجو در کلاس‌های گیاهان دارویی

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد از آموزش 250 هنرجو در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

آموزش 250 هنرجو در کلاس‌های گیاهان دارویی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، سید حسن بخارایی اظهار داشت: با تاییدات خداوند متعال و تلاش هیئت رئیسه و هیئت دارویی اتحادیه گیاهان دارویی، کلاس‌های آموزشی اتحادیه در شش ماهه اول سال با 250 نفر کارآموز در سه سطح، ترم اول، دوم و سوم برگزار گردید.
وی ادامه داد: کارآموزان ترم اول دوره بهره‌برداران گیاهان دارویی، ترم دوم دوره کاربران گیاهان دارویی و ترم سوم دوره مشاوران گیاهان دارویی را گذراندند.
 وی ادامه داد: علاقمندان و اعضای اتحادیه گیاهان دارویی که به عنوان کارآموز در این کلاس‌ها شرکت کردند، مطالب درسی با عنوان، اصول طب سنتی و تشخیص مزاج‌ها، خواص و کاربرد گیاهان دارویی، نحوه صحیح مصرف عوارض جانبی و منع مصرف، اصول صحیح نگهداری گیاهان،‌ آناتومی و شناخت اعضای بدن، اصول تغذیه و اصلاح روش‌های غذایی در طب سنتی را مطالعه کردند.
رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد  تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اتحادیه ارتقای سطح علمی افرادی است که در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی فعالیت می‌کنند، برای نیل به این هدف اتحادیه گیاهان دارویی مشهد به کارآموزان خود که سه ترم آموزشی را گذرانده و دوره کارورزی آنان به اتمام رسیده است، مدرک دیپلم و به اعضای دیپلمه خود مدرک فوق دیپلم اعطا می‌کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول