اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با برگزاری مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ؛

22 منتخب کیک‌بوکسینگ اردبیل به رقابت‌های کشوری راه یافتند

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره مسابقات دوره‌ای کیک‌بوکسینگ استان اردبیل با معرفی 22 منتخب این دوره از مسابقات به رقابت‌های کشوری پایان یافت.

22 منتخب کیک‌بوکسینگ اردبیل به رقابت‌های کشوری راه یافتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از مسابقات که عصر امروز در سالن ورزشی آسمانی تختی اردبیل برگزار شد، 124 منتخب شهرستان‌ها در قالب هفت تیم به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات که در رده سنی بزرگسالان و جوانان انجام شد، 22 نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقات به رقابت‌های کشوری راه یافتند که این رقابت‌ها اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات که با حضور علاقمندان بسیاری در سالن تختی اردبیل برگزار شد، در پایان از منتخبان استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
* دانشگاه آزاد اردبیل قهرمان تنیس روی میز کشور
به گزارش فارس، در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشگاه آزاد کشور که به صورت منطقه‌ای برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد واحد اردبیل در بین استان‌های شرکت‌کننده در منطقه دو مقام قهرمانی را به دست آورد.
در این مسابقات که به میزبانی اردبیل برگزار شد، عصر امروز تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد واحد اردبیل با کسب امتیاز لازم مقام قهرمانی را نصیب خود کرد و تیم‌های دانشگاه آزاد زنجان و واحد بیله‌سوار در رده‌های دوم و سوم قرار گرفت.
در رده انفرادی نیز مهران موسوی، سامان قدیری و فرشید سیدهاشمیان هر سه از دانشگاه آزاد اردبیل در جایگاه اول قرار گرفته و سه رتبه برتر را به دست آوردند.
در رشته بدمینتون نیز که در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، تیم زنجان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های دانشگاه آزاد ابهر و ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول