اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان؛

کیک ‌بوکسینگ‌کاران برتر قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر رده سنی بزرگسالان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی قم در پایان رقابت مدعیان معرفی شدند.

کیک ‌بوکسینگ‌کاران برتر قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های رده سنی بزرگسالان کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم بعد از برگزاری مسابقات رده سنی جوانان برگزار شد و یکشنبه شب به پایان رسید و طی آن نفرات برتر در پنج رده سنی معرفی شده و برترین‌ها تجلیل شدند.
در مسابقات رده سنی بزرگسالان تمام چهره‌هایی که سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین میادین دیگر این رشته از جمله تورنمنت‌های مختلف را دارند، حضور یافته و برای کسب عناوین برتر هر رده سنی پیکار کردند.
بر اساس برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، جدال‌ مدعیان حاضر در مسابقات کیک بوکسینگ قم یکشنبه شب در خانه ورزش‌های رزمی در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و از برترین‌ها تجلیل شد.
کیک بوکسینگ‌کاران شرکت‌کننده در مسابقات رده سنی جوانان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها در اوزان منهای 60، 63، 67، 71 و 90 کیلوگرم به رقابت پرداختند تا نفرات برتر اوزان مختلف شناخته شوند.
در پایان این مسابقات و در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم، علیرضا مغانلو و علی فهیمی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مغانلو به برتری رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمد محمدی در جایگاه سوم ایستاد.
در وزن منهای 63 کیلوگرم نیز محمدرضا مخلصی و عزیزالله ابراهیمی با شکست حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که در پایان این مخلصی بود که موفق به کسب برتری مقابل حریف خود و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه در این وزن علی‌اصغر ظفری عنوان سوم پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم را به دست آورد.
در وزن ‌منهای 67 کیلوگرم ‌هادی سجادی و پیمان سعادتی با عبور از سد رقبای خود، در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند که در نهایت سعادتی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و عنوان سوم را نیز در این مسابقات ایمان کشوری به دست آورد.
در وزن منهای 71 کیلوگرم نیز اسماعیل خرم‌آبادی و صادق منتظری با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در این مسابقه برتری با خرم‌آبادی بود و این کیک بوکسینگ‌کار به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در این وزن مهرداد کاظمی به مقام سوم رسید.
در وزن منهای 90 کیلوگرم علی‌اصغر نورمحمدی بالاتر از سایر حریفان خود به مقام قهرمانی و سکوی نخست رسید، در این وزن عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را محمدحسین خانجانی کسب کرد و مهدی جعفری موفق به کسب مقام سوم شد.
در این دوره از پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در مجموع دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، 100 کیک بوکسینگ‌کار با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول