اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با نمایشگاه کتاب مشهد ـ 27

مشهد باید مکان دائمی برگزاری نمایشگاه کتاب باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر مشهد مقدس به لحاظ موقعیت مذهبی و مهد پیشینه بزرگ باید مکان دائمی برگزاری نمایشگاه کتاب باشد.

مشهد باید مکان دائمی برگزاری نمایشگاه کتاب باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی عصر امروز در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران داشت: یکی از نکات جالب توجه در نمایشگاه سیزدهم حضور موثر رسانه‌های جمعی به‌ویژه خبرگزاری فارس است که به جذابیت آن افزود شده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: مطبوعات باید نقش روشنی را در روشنفکری افکار عمومی ایجاد کنند که با توجه به وجود غرفه جنگ نرم و بیداری اسلامی در این نمایشگاه این اقدام ضروری است.
وی با اشاره به وجود غرفه جنگ نرم در نمایشگاه کتاب گفت: استفاده از ابزار هنر در معرفی جنگ نرم کمک بسیار زیادی در شناساندن جنگ نرم به اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان کرده است چرا که جنگ نرم یک تهاجم همه جانبه از طریق فضای سایبری است، به همین منظور تبیین مقوله جنگ نرم برای مردم در نمایشگاه کتاب اقدامی پسندیده است.
شریعتی با توجه به اهمیت کتاب در سبد خانوار تاکید کرد: هیچ رسانه‌ای اعم از صوتی و تصویری نمی‌تواند جایگاه کتاب را حتی در دهه‌های آینده بگیرد چون خود کتاب به نحوی همیشه در حال اطلاع‌رسانی وقایع و رویداد‌های روز است.
وی با اشاره به تبدیل شدن محیط کتابخانه‌ها برای خواندن کتب درسی گفت: نتیجه‌ای که از این بحث گرفته شده است بیانگر این است  مدرک‌گرایی افراد در نظر است چرا که در صورتی که کتاب دانایی افزایی دارد نمی‌خواهیم نوجوان ما آن را به اجبار حفظ کند و در کنار این موضوع نقش مربیان و معلمین در مطالعه دانش آموزان و انتخاب کتب غیردرسی بسیار موثر است.

*خبرگزاری فارس شاخص‌ترین و اثرگزارترین خبرگزاری کشور است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خبرگزاری فارس از زمان شروع کارش تاکنون جزو خبرگزاری‌های موفق کشور در زمینه اطلاع‌رسانی با استفاده از ابزار تکنیکی و مجازی است.
وی تصریح کرد: بدین منظور از آن می‌توان به عنوان شاخص‌ترین و اثرگزارترین و همچنین پر رونق‌ترین خبرگزاری کشور یاد کرد چرا که در نمایشگاه کتاب امسال هم تنها خبرگزاری حاضر در نمایشگاه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول