اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با نمایشگاه کتاب مشهد ـ 26

رسانه‌های جمعی در پوشش اخبار نمایشگاه کتاب دریغ نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: رسانه ملی و به‌ویژه خبرگزاری‌ها در پوشش اخبار نمایشگاه دریغ نکنند.

رسانه‌های جمعی در پوشش اخبار نمایشگاه کتاب دریغ نکنند
سیدجواد رفائی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نقش وجود نمایشگاه کتاب در جامعه یک خدمت است و به‌ویژه در شهری مانند مشهد مقدس وجود آن یک ضرورت محسوب می‌شود.
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی افزود: وجود آثار بیشتر در نمایشگاه، حق انتخاب خریدار را بیشتر خواهد کرد، همچنین اضافه شدن بخش‌های جنبی متنوعی در نمایشگاه امسال آن را متمایز از سال‌های قبل قرار داده است.
وی گفت: یکی از بخش‌هایی که امسال به نمایشگاه ورود پیدا کرد بخش جنگ نرم بود که تحولاتی را که در جهان اسلام به وقوع پیوست را بازگو می‌کند عملاً وجود این بخش با حمایت‌های خوبی که سپاه امام رضا از آن کرد جوانان را به سمت خود خواهد کشید.
رفایی بیان کرد: حوزه هنری خراسان رضوی هم با توجه به بیداری اسلامی در بخش جنگ نرم با غرفه نمایشگاه عکس بیداری اسلامی حضور دارد که شرح آن ارائه عکس‌هایی وقایع و رویدادهای خاورمیانه و بیداری اسلام است.
وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری فارس در حوزه فرهنگ و هنر گفت: این رسانه در حوزه فرهنگ و هنر بسیار حساس عمل می‌کند و ارتباط خوب و اشراف مناسبی با مجموع مدیران و مردم دارد، و موضوعی که مطرح است این است که خبرگزاری فارس بتواند مشکلات مردم را قاطعانه به گوش مسئولان برساند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول