اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با نمایشگاه کتاب مشهد ـ 20

بن خرید کتاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای گرایش بیشتر افراد به سمت خرید کتاب و کتاب‌خوانی تخفیف و بن خرید برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

بن خرید کتاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان افزایش یابد
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان مطلب اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و ایجاد فضاهای مناسب و فرصت‌های خاص برای دانش‌آموزان و دانشجویان و محصلان سبب دسترسی بهتر این افراد به کتاب می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: برای تشویق و ترغیب افراد در زمینه‌های کتاب و کتاب‌خوانی در بین افراد جامعه باید انگیزه‌هایی در آنان ایجاد کرد تا گرایش هرچه بیشتر مردم به سمت مطالعه کتاب روز به روز بیشتر شود.
وی با اشاره به ایجاد انگیزه‌های مثبت در افراد گفت: ترویج و تبلیغ فضای مناسب و ایجاد برنامه‌های جمعی در کنار نمایشگاه کتاب می‌تواند انگیزه‌های مثبتی را برای کتاب‌خوانی و سوق دادن اعضای خانواده به سمت کتاب‌های مورد نظر خود جذب و مورد توجه قرار دهد تا خرید و خواندن کتاب در بین ایرانیان جایگاه خود را داشته و پیدا کند.
وی ادامه داد: علم و علم اندوزی در کشور و دین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و این مسئله برای خرید و خواندن کتاب در بین ایرانیان جایگاه خود را داشته و حفظ کند.
سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: توجه به علم در دین تعابیر عالی و متعالی را دارد اما با این وجود سرانه کتاب‌خوانی در کشور پایین است، بنابراین ضروری است برای تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و خرید کتاب، نمایشگا‌ه‌های مختلف برگزار شود تا سبب افزایش سرانه مطالعه در جامعه شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول