اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول گروه نمایش همیاران جهرم خبر داد:

برگزاری نمایش عروسکی سرزمین قصه‌ها در جهرم

خبرگزاری فارس: مسئول گروه نمایش همیاران جهرم از برگزاری نمایش عروسکی سرزمین قصه‌ها همزمان با هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایش عروسکی سرزمین قصه‌ها در جهرم
مجتبی برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بدون شک شیوه صحیح تربیتی کودکان و نوجوانان اهمیت بسزایی دارد و نشان دادن خوبی‌ها و بدی‌ها از راه غیرمستقیم مورد اهمیت است.
عضو انجمن هنرهای نمایش جهرم با اشاره به برگزاری نمایش عروسکی سرزمین قصه‌ها افزود: این نمایش به مناسبت هفته کتاب و ایجاد زمینه علاقمندی قشر آینده‌ساز ایران اسلامی به کتاب و کتاب‌خوانی به مدت یک هفته در جهرم اجرا می‌شود.
وی ابراز داشت: داستان‌های کودکانه و نمایش‌های مناسب سن و اقتضای مخاطب مانند یک راهنما نکات تربیتی و اخلاقی مناسبی را به کودکان نشان می‌دهد.
عضو هیئت بازبینی نمایش جهرم با بیان اینکه فقدان کارهای نمایشی کودکان و نوجوانان در جامعه مشهود است، خاطرنشان کرد: حمایت مردمی و همراهی با گروه‌های نمایشی به ویژه گروه کودک و نوجوان ضروری است.
برادران، نمایش عروسکی را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مراکز کانون دانست و تصریح کرد: حضور کودک و نوجوان در این فعالیت فرهنگی و هنری ضمن تاثیر فراوان تربیتی و تقویت اعتماد به نفس، سبب گسترش و تداوم دوستی و صمیمیت بین آنان می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول