اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایش «جاری مثل جویبار» در کبودرآهنگ

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودرآهنگ گفت: گروه نمایش بومی کبودرآهنگ در ایام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نمایش کودکانه "جاری مثل جویبار" را در فرهنگسرای جوان کبودرآهنگ روی صحنه می‌برد.

اجرای نمایش «جاری مثل جویبار» در کبودرآهنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، سهیلا اسدزاده اظهار کرد: گروه نمایش بومی کبودراهنگ در ایام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نمایش کودکانه "جاری مثل جویبار" را به کارگردانی حمید محبی در فرهنگسرای جوان کبودرآهنگ روی صحنه می‌برد.
وی افزود: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گروه‌های تئاتر به اجرای نمایش کودک و نوجوان در شهرستان‌های استان می‌پردازند و نمایشی که در کبودرآهنگ اجرا می‌شود متعلق به گروه نمایشی این شهرستان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: 15 آبان ماه همزمان با آیین گشایش هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، مراسم افتتاحیه‌ای نیز در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان کبودرآهنگ با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود که برنامه‌هایی چون موسیقی محلی، مسابقه شاد برای بچه‌ها و اجرای نمایش در آن مراسم اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 17 آبان جشن پرواز بادبادک‌ها در پارک لاله کبودرآهنگ و 18 آبان ماه طولانی‌ترین نقاشی در کبودرآهنگ کشیده می‌شود.
اسدزاده اعلام کرد: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، تن‌پوش‌های شاد با آرم تخم‌مرغی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضمن صحبت با بچه‌ها، محیط شهر را شاد و پرنشاط می‌کنند.
وی در پایان همدان را بهترین میزبان برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دانست و افزود: از حدود دو تا سه ماه به جشنواره مانده، همه دست‌اندرکاران جشنواره در همدان به تلاش و تکاپو پرداخته‌اند که این می‌تواند نشان از توانایی همدان در برگزاری جشنواره باشد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول