اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس:

مهر مشایی را نمی‌توان از دل احمدی‌نژاد بیرون کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس با اشاره به جریان انحرافی گفت: مهر مشایی را نمی‌توان از دل احمدی‌نژاد بیرون کرد.

مهر مشایی را نمی‌توان از دل احمدی‌نژاد بیرون کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی جمعه‌شب در جمع مردم جوادیه در مسجدالحسین جوادیه با اشاره به اینکه دو حادثه بزرگ در تاریخ اسلام یکی غدیر و دیگری حادثه عاشورا وجود دارد، اظهار داشت: عید غدیر خم و حادثه عاشورا سبب بقای نظام اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه در مورد غدیرخم در قرآن سه آیه وجود دارد، گفت: یکی از آیه‌ها، آیه تبلیغ است که خداوند به پیامبر دستور می‌دهد که ابلاغ کند و دیگری بیعت با امام علی (ع) است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه نمونه و لطف الهی در معرفی حضرت علی (ع) وجود دارد که یکی اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خداوند است که باید به طور ویژه به این امر مهم توجه شود.
 
* اختلاف بین خواص و خودی‌ها سبب شکست می‌شود
ابراهیمی با اشاره به اینکه اختلاف بین خواص و خودی‌ها سبب شکست می‌شود، افزود: در داخل و خواص باید وحدت و همدلی وجود داشته باشد و اگر اختلافی بین خودی‌ها اتفاق بیفتد آن کشور و مجموعه منجر به شکست می‌شوند.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس و پیروزی کشور اسلامی ایران به طور یقین در پناه همین وحدت مردم و مسئولان بوده است که منجر به به پیروزی شده و باید به این نکته مهم توجه بسیار داشت.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت یکی از ضروریات یک جامعه است، گفت: اگر امروزه ایران اسلامی صاحب انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های بیشتری شده است نشان از وحدت و همدلی مردم و مسئولان است که باید برای این وحدت هنوز تلاش کرد.
ابراهیمی به صحبت‌های دشمنان در چند روز اخیر و حمله آمریکا به ایران اشاره‌ای کرد و افزود: ایران از نظر دفاعی بسیار قدرتمند بوده و هیچ کشوری حق حمله به ایران را ندارد.
وی ادامه داد: سخن حق توسط مقام معظم رهبری در برابر حمله آمریکا و توطئه‌های دشمنان همه آنها را باطل کرده و به جهان نشان داد که ایران رهبری هوشیار و با بصیرتی دارد که در جهان نظیری وجود ندارد.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم اشاره کرد و گفت: شهید حسن طهرانی‌مقدم کشور ایران را از نظر موشک خودکفا کرده است که این نشان دهنده قدرت و اندیشمندی متفکران ایرانی است.
 
* خراسان جنوبی همراه‌ترین استان در برنامه‌های نظام است
ابراهیمی با بیان اینکه خراسان جنوبی همراه‌‌ترین استان در برنامه‌های نظام است، تصریح کرد: توجه دولت نهم و دهم و مقام معظم رهبری به استان خراسان جنوبی بی‌نظیر است و باید مسئولان از این فرصت کمال استفاده را ببرند.
وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی ولایت‌مدار و فرهنگی هستند، افزود: خراسان جنوبی در نظرسنجی‌هایی که انجام شده در راس تبعیت از ولایت فقیه بوده و همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر بوده است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کشور کمک‌های خوبی به استان کرده است، گفت: نزدیک به 100 میلیون تومان برای شهرداری بیرجند و دو ماشین راهسازی برای راه و ترابری بیرجند از معاون وزیر کشور گرفته‌ایم.
ابراهیمی ادامه داد: اختصاص اعتباری بالغ بر 20 تا 30 میلیون تومان و یک ماشین کمپرسی برای هفت شهرداری از دیگر کمک‌های وزیر کشور به این استان است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برای آب شیرین بیرجند چه کارهایی انجام گرفته است، افزود: موسسه شمیم کوثر رضا به ثبت رسیده است و پیگیری آب شیرین شهرستان بیرجند از داخل و خارج کشور مورد بررسی قرار گرفته است که در دست اقدام است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آوردن آب شیرین از خارج کشور نزدیک به 9 استان از آن آب بهره‌مند می‌شوند و به طور کلی آب کشور 60 میلیارد متر مکعب در ثانیه بوده که آن کشوری که آب از آنجا می‌خواهد انتقال یابد آب آن 135 میلیارد متر مکعب در ثانیه است.
ابراهیمی سفر چهارم هیئت دولت را به خراسان جنوبی بسیار پر برکت دانست و افزود: اختصاص 400 میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال، راه‌اندازی دبیرخانه زرشک و عناب در شهرستان بیرجند و احداث کارخانه‌های صنعتی در هر یک از شهرستان‌ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از مصوبات بسیار خوب هیئت دولت در سفر چهارم بوده است.
وی پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان و مردم باید به صورت جدی مصوبات هیئت دولت را پیگیری کرده تا این مصوبات به زودی اجرایی شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وزیر کشور قول داده که به هشت مسجد شمال شهر اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان داده می‌شود، افزود: بودجه مساجد در دست فرماندار بوده و باید پیگیری شود و هفته گذشته به مسجد امام هادی(ع) بیرجند نزدیک به 42 میلیون تومان کمک شد.
ابراهیمی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم به هر سمتی که حرکت کنند خطا نکرده و می‌توانند با بصیرت و آگاهی بهترین افراد را برای خدمت برگزینند.
وی به وحدت اصول گرایان اشاره کرد و گفت: تصمیم جامعتین بسیار مهم بوده و منشوری که تهیه شده است 12 بند ایجابی و 12 بند سلبی دارد که بای همین منشور به طور کلی رعایت شود و با این منشور مشکلی نخواهیم داشت.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظر شما در مورد مشایی چیست و گروه انحرافی چه کسانی هستند، افزود: ما به دنبال اسم بردن کسی نبوده ولی همه نمایندگان تلاش کرده‌اند که بین رئیس جمهور و مشایی فاصله بیاندازند اما نشده است.
ابراهیمی ادامه داد: مشایی در راس جریان انحرافی قرار دارد و همه مردم و مسئولان به این گونه برخورد احمدی‌نژاد با مشایی ایراد می‌گیرند ولی نمی‌توان این جدایی را درست کرد.

* موسیقی‌های اخیر استان تذکر گرفتند
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حجاب کشور چرا اینگونه است و چرا جشن‌های حرام در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مورد جشن‌هایی که با دعوت خوانندگان بوده تذکراتی داده شده است که باید این فرهنگ اصلاح شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته گذشته ما را بسیار اذیت کرد و نوع برنامه‌ریزی، نحوه کارت دادن و نوع قرعه‌کشی و برنامه‌های دیگر اشتباه بود.
ابراهیمی مسیر همایش بزرگ پیاده ‌روی خانوادگی شهر بیرجند را بسیار خراب دانست و افزود: جمع کردن زن و مرد در یک جای کوچک یکی از مشکلات بزرگ این همایش بوده که فرهنگ و تدین مردم را به این کار زیر سؤال بردند.
وی تصریح کرد: مسئولان رده بالای استان و دست‌اندرکاران این همایش باید از مردم عذرخواهی کرده و حتی این مسئله را به نحوی دیگر جبران کنند.
*مطرح کردن و تابلو کردن یک نفر در خراسان جنوبی به ضرر استان است
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطرح کردن و تابلو کردن یک نفر در خراسان جنوبی به ضرر استان است، گفت: مطرح کردن یک نفر که دارای حواشی زیادی بوده و زمزمه‌هایی مبنی بر ندادن پول کارگران خود در بین مردم نشان بی‌احترامی به مردم است و دور از شان و فرهنگ مردم استان است که باید مسئولان بیشتر به این امر توجه کنند.
ابراهیمی تصریح کرد: اگر اتفاقاتی که در همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در خراسان جنوبی افتاد در استان دیگری بود نزدیک به 200 کشته و منجربه عواقب بدی می‌شد که مسئولان باید با عذر خواهی خود از مردم بیرجند و استان تشکر کنند.
وی کمک به مردم و خدمت کردن به مردم را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان باید قدر این مردم ولایت مدار و با بصیرت را بدانند و در خدمت گذاری به این مردم کوچکترین تعللی نکنند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا کلنگ بیمارستان تامین اجتماعی در شمال شهر زده شد ولی بعد از مدتی به سایت اداری انتقال یافت، افزود: این مشکل مورد بررسی قرار گرفته و خود تامین اجتماعی مشکلات زیادی دارد که باید حل شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول