اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در اردل؛

احمدی نژاد خطاب به مردم اردل؛ " برار شیرم سی تو ایمیرم"

خبرگزاری فارس: مراسم سخنرانی امروز رئیس جمهور در ورزشگاه تختی با شکوه و جلوه خاصی برگزار شد که طی آن مردم با شور و اشتیاق از رئیس‌جمهوری استقبال کردند.

احمدی نژاد خطاب به مردم اردل؛ " برار شیرم سی تو ایمیرم"
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود احمدی نژاد در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جمع پرشور مردم شهرستان اردل وارد ورزشگاه تختی این شهر شد.
مردم شهرستان اردل از نخستین ساعات اولیه امروز با وجود برودت شدید دما دسته دسته وارد این ورزشگاه شدند تا از نزدیک با رئیس جمهور دیدار کنند.
رئیس جمهوری که با استقبال پرشور مردم اردل وارد این شهرستان شده بود ، قبل از ایراد سخنرانی، یک دست لباس سنتی بختیاری از مردم این منطقه هدیه گرفت. 
احمدی نژاد ضمن ابراز خوشنودی از دیدار دوباره مردم شهرستان اردل حین دریافت لباس سنتی بختیاری‎ها، گفت: لباس بختیاری، لباس غیرت، شرافت، شجاعت، مردانگی و یکرنگی است.
از دیگر حواشی جالب دیدار رئیس جمهور با مردم این شهرستان خواندن جمله" برار شیرم سی تو ایمیرم" بر روی  بنر نصب شده در ورزشگاه از سوی رئیس جمهور بود که با گویش محلی ادا شد.
این اقدام رئیس جمهور از سوی حاضران در این ورزشگاه به شدت مورد استقبال قرار گرفت، بطوریکه صدای هیاهوی مردم تا مدتی فضا را آکنده از شور و نشاط کرده بود.
مردم شهرستان اردل در طول سخنرانی محمود احمدی نژاد بارها با اعلام درخواست‌های خود سخنان ایشان را قطع کردند، که رئیس جمهور با سعه صدر تمام این درخواست‌ها را استماع و با آرامش پاسخ می‌گفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول