اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با ابتکار سفرهای استانی؛

احمدی نژاد الگویی جدید برای مدیریت جهان ارائه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار فارسان گفت: دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مردم و بازدید از مناطق محروم یک الگوی جدید مدیریتی ایران برای جهان است.

احمدی نژاد الگویی جدید برای مدیریت جهان ارائه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز مردانی نژاد صبح امروز در اجتماع مردم فارسان در استقبال از ریاست محترم جمهوری با خیرمقدم حضور رئیس جمهور در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت در طول سال‌های اخیر در استان و شهرستان فارسان بسیار چشمگیر بوده است، تخصیص اعتبارات ملی به این شهرستان در تکمیل و راه‌اندازی زیرساخت‌های اقتصادی، ‌اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته است.
وی بازگشت به اندیشه‌های امام راحل(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین دستاوردهای سفرهای رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، نقطه عطفی در ارتقای ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته در این مناطق است.
مردانی نژاد به تاثیر سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: دغدغه مهم رئیس جمهور رفع فقر در مناطق محروم است و من به جرأت می‌گویم محرومیت‌های سال‌های اول دولت نهم در مقایسه با اکنون بسیار بیشتر بوده است.
فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: سه سفر قبلی رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، مصوباتی را در پی داشت که اجرای آنها تاثیرات مثبتی در پیشرفت، توسعه امور زیربنایی و محرومیت‌زدایی از این استان دارد.
وی تصریح کرد: تمامی مردمی که به استقبال رئیس جمهور آمده بودند تنها یک هدف را دنبال می‌کردند و همگی بر اتحاد و همیشه در صحنه بودن هم عقیده بودند و برای نشان دادن اعتماد خویش نسبت به نظام و دولت در این مراسم حاضر شده بودند.
مردانی نژاد تأکید کرد: با این اجتماع بار دیگر نشان دادند که مردمانی ولایت‌مدار و سلحشور هستند و از دولت می‌خواستند که با توجه به محرومیت و خشکسالی نظر مساعد و اعتبارات خوبی را برای فارسان لحاظ کند.
فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری زادگاه بزرگانی چون علیمردان خان و علی‌داد خان است. شهر جونقان یکی از شهرهای این شهرستان زمانی مرکز ولایت و سرزمین بختیاری بوده است.
جاهای دیدنی شهرستان فارسان سنگ نوشته تاریخی مشروطه در کنار غاری به نام « پیرغار» در روستای سرسبز و جنگلی دِه چشمه، غار سراب در روستای دهنو.نقاط دیدنی شهر جونقان از جمله جاذبه‌های این منطقه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول