اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برترین‌های مسابقات قرآن قزوین معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برترین‌های سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن قزوین را اعلام کرد.

برترین‌های مسابقات قرآن قزوین معرفی شدند
حجت‌الاسلام جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در سی و چهارمین دوره مسابقات استان قزوین حدود 2 هزار نفر شرکت کننده داشتیم که به نسبت یک‌هزار و 200 شرکت کننده سال گذشته تعداد شرکت کنندگان 70 درصد افزایش یافته‌ است.
وی ادامه داد: این افراد در دو مقطع بزرگسالان و شکوفه‌ها و در دو گروه آقایان و خانم‌ها به رقابت با هم پرداختند.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد 150 نفر در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند حال توصیه ما به آنها که به مرحله کشوری راه می‌یابند این است که باید بسیار تمرین کنید و خود را برای مسابقات کشوری آماده کنید.
وی تصریح کرد: در قسمت شکوفه‌های برادران، در حفظ پنج جزء به ترتیب امیر حسین علیخانی، محمد حسین ولدآبادی و علی صادقی رتبه‌های برتر را کسب کردند، در حفظ 10 جزء مهدی نظرپور، محمدرضا سلطان شاه و حمیدرضا سلطان شاه و در حفظ 20 جزء مهدی حیدری، محمد مجتبی ولد آبادی و حسین نصیر لو حائز رتبه‌های برتر شدند.
مرادی افزود: در حفظ کل هیئت داوران تنها مهدی رسولیان را حائز رتبه اول دانست و برای رتبه‌های دیگر کسی را انتخاب نکرد ولی در رشته قرائت محمدرضا فکوری، رضا کاشی و محمد بابا و در رشته ترتیل محمدرضا رحمانی، سید احمد حسینی میر محمدی و امیر حسین حاجیان حائز رتبه‌های برتر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در قسمت بزرگسالان برادران در حفظ 10 جزء مسلم کیایی، قدرت‌الله همایون‌تبار فرد و سید صادق مجابی و در حفظ 20 جزء مهرداد خلیلی و در حفظ کل سید علی اکبری حائز رتبه‌های برتر شدند.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: هیئت داوران در رشته قرائت حمیدرضا نداف، جواد رفعتی و علی شعبانی و در رشته ترتیل مهدی ناصری، وحید کریم‌پور و محمد بهرامی را به عنوان برترین‌های این بخش اعلام کردند.
وی اظهار کرد: در بخش شکوفه‌های خواهران، در حفظ پنج جزء مرجان خانزادگان، زهرا رضایی و مریم سیاهکلی مرادی و در حفظ 10 جزء نگار مخبریان و فاطمه احمدی حائز رتبه‌های برتر شدند.
مرادی توضیح داد: در بخش قرائت نرگس جباری، فاطمه رزاقی و زهرا بهاری و در بخش ترتیل فاطمه دانشخواه، مریم صمدی و فاطمه حضرتی را هیئت داوران به عنوان سه برگزیده انتخاب کردند.
وی ادامه داد: در بخش بزرگسالان در حفظ 10 جزء سمیه محمدیان فر، مهری کاظمی و مریم رحیم‌خانی، در حفظ 20 جزء سکینه صفری، الهام ولایی‌ها و زینب شیرخانی و در حفظ کل هدی صراف‌ها، فاطمه افشار ایرانی و سپیده کلهر چگینی به عنوان سه برگزیده هر رشته معرفی شدند.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: هیئت داوران در رشته قرائت طاهره عبداللهی، فاطمه گرجی و فاطمه رحمان‌پور و در رشته ترتیل مرضیه بیگم سیاهپوش رتبه نخست، انسیه حاجی یوسفی رتبه دوم و حنانه‌السادات حسینی و معصومه باباخانی را به طور مشترک به عنوان رتبه سوم معرفی کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول