اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر ستاد بحران آذربایجان غربی خواستار شد:

رعایت استانداردسازی واحدهای مسکونی

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد بحران آذربایجان غربی گفت: استانداردسازی واحدهای مسکونی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رعایت استانداردسازی واحدهای مسکونی
جعفرذولفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ساخت و ساز غیرمجاز در شهرهای استان آذربایجان غربی رو به فزونی است و باید هر چه سریع‌تر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه انجام شود.
وی با بیان اینکه ساخت و ساز غیرمجاز یکی از معضلات اصلی در مدیریت شهری محسوب می‌شود، تصریح کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز عمدتا فاقد کیفیت بوده و بر این اساس لازم است از ادامه روند این معضل جلوگیری شود.
این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف خود در زمینه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی باید از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود، افزود: ساخت و ساز غیرمجاز فاقد کیفیت اطراف شهر از مهمترین مسائل مقاوم‌سازی در سطح شهرها است.
ذولفقاری خاطرنشان کرد: در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مسئول اصلی شهرداری‌ها هستند و نباید اجازه داد ساخت‌وساز غیرمجاز و بی‌کیفیت در استان احداث شود و بعد از احداث به دنبال چاره‌جویی یا تخریب این نوع ساخت و سازها باشیم.
وی اعلام کرد: برای به حداقل رساندن آثار ناشی از  حوادث غیرمترقبه باید اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد و توجه به مقاوم‌سازی نیز یکی از این اقدامات است.
این مسئول با بیان اینکه در عمده شهرهای استان این پدیده وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از توسعه این معضل باید اقدامات لازم به ویژه توسط شهرداری‌ها انجام گیرد.
مدیر ستاد بحران آذربایجان غربی استانداردسازی واحدهای مسکونی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر شاهد وجود مصالح استاندارد در بازار هستیم و برای استفاده از این نوع مصالح باید مردم را ترغیب کنیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول