اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

یادواره 87 شهید لنده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: یادواره 87 شهید لنده فردا 29 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

یادواره 87 شهید لنده برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی در دیدار با خانواده شهدا بخش لنده با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا تجلیل و گرامیداشت آرمان‌های انقلاب و اسلام است.
وی با اشاره به سیر مراحل تکاملی انسان افزود: انسان بعد از طی مراحل ایمان و عمل صالح برای نیل به فیض عظیم شهادت که در معارف دینی نهایت سعادت و کمال انسانی معرفی شده باید مقاماتی را کسب کند که این مقامات را قابلیت‌ها و یا پیش نیازهای شهادت تعبیر می‌کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه شهدا قابلیت‌های شهادت را دریافته بودند، گفت: مقام شهود، ایثار، احسان، مجاهدت، اطمینان، رضا، سابقین، تولی و تبری، فنای فی‌الله و اهل البیت(ع)، شکر، مشتری خدا شدن و  معاشقه با خدا از مهمترین این مقامات است که شهدا به آن دست یافته و سعادت و کمال دنیوی و اخروی خود را رقم زده‌اند.
صمدی ادامه داد: شهدا با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب و قدم به میدان رزم و نبرد گذاشته‌اند تا به انسان‌ها درس دلدادگی و عشق حقیقی به خداوند سبحان را تعلیم دهند.
وی، بصیرت شهدا را ناشی از به‌کارگیری آموزه‌های دینی و پیروی از الگوهای جامع و کامل دانست و گفت: شهدا با بهره‌گیری صحیح از آموزه‌های دینی و توجه به خود حقیقی با تهذیب نفس و خودسازی و به‌کارگیری چتر دین در زندگی، خود را به این مقام عظیم رسانده‌اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه مهمترین ابزار تهاجم فرهنگی را پررنگ کردن جلوه های دنیا و به تبع آن کمرنگ کردن جلوه‌های شهید و شهادت خواند و یادآورشد: راه مبارزه با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده که مهمترین رمز موفقیت یعنی پررنگ کردن جلوه‌های آخرت و کمرنگ کردن جلوه‌های دنیا بوده که شهدا به خوبی این کار را انجام داده‌اند.
صمدی، تکریم خانواده شهدا را تکریم ارزش‌های انقلاب خواند و گفت: دیدار با خانواده شهدا یکی از راههایی است که ما می‌توانیم در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب که سعی در کم رنگ کردن راه و خط شهدا داشته از آن استفاده کنیم.
وی با بیان این‌که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در پیشبرد اهداف نظام تأثیر‌گذار است، گفت: یادواره 87 شهید بخش لنده در 29 آبان امسال باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول